سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازار گوشی‌های ارزان قیمت دست نوکیا و ایرانی‌ها

سامسونگ که اخیرا عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی در دنیا را از آن خود کرده، بازار گوشی‌های ازان قیمت در ایران را به گوشی‌های ایرانی و نوکیا واگذار کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران موبنا،در حالی تولید وعرضه گوشی‌های ارزان قیمت نوکیا و گوشی‌های ایرانی روز به روز گسترش می‌یابد عرضه گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ به ندرت صورت می‌گیرد.
کارشناسان این حوزه معتقدند که بیشترین تمرکز سامسونگ در شرایط فعلی در گوشی‌های هوشمند است به همین دلیل کمتر گوشی ساده‌ و ارزان قیمتی از این برند را می توان در ویترین مغازه‌ها دید.
در حال حاضرتنها پنج مدل گوشی ارزان قیمت موجود دربازار به گوشی‌های سامسونگ اختصاص دارند که این تعداد در مقابل گوشی‌های ایرانی اندک به شمار می‌آید.
در حالی که تعداد گوشی‌های ارزان قیمت زیر 100 هزار تومانی سامسونگ به مدل‌های E1232، E1200 ، E1190 ، E1150 و 1080E ختم می‌شود تولید و عرضه گوشی های ایرانی به بالای 15 مدل رسیده است.
هم اکنون جی ال ایکس بیش از 15 گوشی ایرانی تولید و روانه بازار کرده که می‌توان به مدل‌های K3 ، K4 ، K5 ، M1 ، M3 ، L4 ،  2680 k2 ، 1230 ، 1220 ، S3 ، S1 ، H1، H2 ، H3 و H4 اشاره کرد که تمامی این گوشی ها با قیمت زیر 90 هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می‌شوند.
برچسب ها: نوکیا ، جدید ، قیمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.