سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت 6 عضو القاعده در یمن

شش مظنون به عضویت در شبکه تروریستی القاعده از جمله یک تبعه اردنی، در دو حمله هواپیماهای بدون خلبان ظاهرا آمریکایی، در یمن کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ،به گزارش خبرگزاری فرانسه، یک مسئول یمنی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد حمله نخست در محلی به نام المنصه در استان بایدا واقع در یکصد و هفتاد کیلومتری جنوب شرقی صنعا پایتخت یمن روی داد که در ن آن یک فروند هواپیمای بدون خلبان خودرویی را هدف قرار داد که بر اثر آن یک تبعه یمنی و یک تبعه اردنی که هر دو اعضای القاعده بودند، کشته شدند.

منابع قبایلی نیز اعلام کردند سه عضو دیگر القاعده که در خودرو بودند، در این حمله زخمی شدند.

یک منبع امنیتی نیز اعلام کرد، هویت تبعه یمنی کشته شده را عبدالله حسین الوائلی، یکی از اعضای تحت تعقیب القاعده، اعلام کرد که از دو سال پیش، هنگام گریختن وی از زندانی در صنعا تحت تعقیب قرار داشت.

یک مسئول محلی اعلام کرد چهار عضو احتمالی القاعده که با سه دستگاه موتور سیکلت در شهر الشحر در استان شرقی حضرموت در حرکت بودند، بر اثر اصابت سه فروند موشک کشته شدند و یک عضو احتمالی القاعده نیز در این حمله زخمی شد.

 این مسئول محلی که خواست نامش فاش نشود، افزود این سه فروند موشک توسط یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی شلیک شد و حمله درست در مرکز شهر واقع در شرق مکلا، مرکز استان حضرموت روی داد..
برچسب ها: القاعده ، یمن ، مسلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.