سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشجویان مهم ترین عامل جریان سازی های بزرگ اجتماعی محسوس می شوند

دانشجویان در دانشگاه که مرکز علم و اندیشه است عامل جریان سازی های بزرگ اجتماعی محسوب می شوند .

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران  حاضر در محل؛حجت الاسلام علی فرج ا.. معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی امروز 4 دی ماه سال جاری در نشست پیدا و پنهان که در راستای حماسه نهم دی توسط دانشجویان کانون آزاد اندیشی برگزار ش، گفت :روز نهم دی ماه از ایام الله است که خداوند به واسطه حضور مردم، بار دیگر انقلاب اسلامی را در مقابل دشمنان سربلند نمود و خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: ایام  الله را متذکر شوید و آن را حفظ می کنیم.

وی افزود: در عاشورای سال 88 دشمن با همه امکانات و توانایی خود به صحنه آمد و همه گروه ها با اختلافاتی که با هم داشتند در مقابل انقلاب اسلامی متحد شدند و مانند احزاب دست در دست هم دارند تا چرخ انقلاب را خاموش کنند اما در نهم دی ماه این اتحاد دشمن شکسته شد و این روز  نیز برای همیشه در تاریخ انقلاب جاودانه ماند و هدف از برگزاری این روز گرامیداشت این یوم الله است.

حجت الاسلام فرج الله اذعان داشت: دانشگاه مرکز علم و اندیشه است و یکی از مراکز مهمی است که حرکت های جامعه را از لحاظ علمی پشتیبانی می کند و در بیداری و آگاه نمودن مردم نقش بسزایی دارد.

وی گفت: امیدواریم این روز هر چند به شکوه تر و از سوی اندیشمندان دانشگاه مورد تحلیل قرار بگیرد و نسل جوان و به ویژه دانشجویان به این مساله آشنا شوند./ع2
برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه ، علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.