سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رويکردي متفاوت به صنعت دريا

مجلس نهم براي توسعه صنعت دريايي، رويکردي متفاوت نسبت به گذشته دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، منصور آرامي رئيس کميته بنادر دريانوردي مجلس در نشست خبري که برگزار شد گفت: در مجلس نهم رويکرد متفاوت تري به صنعت دريايي و بنادر لحاظ شده است زيرا شرايط موجود و تحريم ها باعث شد تا به مسئله دريا توجه بيشتري صورت گيرد.

وي اضافه کرد: در فراکسيون هر هفته مشکلات و چالش هاي دريانوردي بررسي مي شود.

آرامي تصريح کرد: ايران علي رغم داشتن سواحل طولاني در شمال و جنوب کشور، هيچ شهر و منطقه ي توسعه يافته اي ندارد و در صورتي که ساير کشورها با وجود سواحل کمتر از ايران داراي شهرهاي توسعه يافته اي هستند.

وي ادامه داد: در کشورمان توجه کمتري به معقوله ي دريا شده است و به همين دليل کميته ي بنادر و دريانوردي در کميسيون مجلس تشکيل شده تا موضوعات دريا بيشتر بحث و بررسي شود.

وي خاطرنشان کرد: نگاه مجلس به معقوله ي دريا نسبت به گذشته نگاهي متفاوت تر است و با بررسي چالش ها گامي در جهت توسعه يافتگي برداريم.

در ادامه ي نشست مسعودزاده رئيس کميته ي کشتي سازي انجمن مهندسي دريايي افزود: کميته کشتي سازي 370عضو حقيقي و 170 عضو حقوقي دارد و سعي شده تا هماهنگي هاي لازمي بين مجموعه هاي دريايي ايجاد شود.

وي ادامه داد: کشتي سازان بايد مشکلاتشان را بازگو و با امکانات انجمني ارتباط خوبي بين کشتي سازي ها و قواي تصميم گيري داشته باشند./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.