سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروري بر مهمترين اخبار "سیاسی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مقام ولايت يک امر پايان ناپذير است/بايد در راستاي ولايت گام نهاد ، انقلاب ايران به خاطر اسلامي بودنش به پيروزي رسيد/9 دي تولد جديد انقلاب است ، افزایش قیمت بنزین در سال آینده بعید است و...

مهمترین عناوین گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سوريه و خاندان اسد تاوان چه چيز را پس مي‌دهند/ ايران چه دِيني در قبال سوريه دارد

چه تصويري از سوريه در ذهن داريد؟ علت اقدامات تروريستي در سوريه چيست؟ سوريه چه نقشي در دوران دفاع مقدس ايفا كرد؟ دموركراسي در سوريه حاكم است يا در كشورهاي مرتجع عربي؟ براي يافتن پاسخ اين سوالات و بسياري سوالات ديگر با گزارش ويژه باشگاه خبرنگاران همراه شويد.

مقام ولايت يک امر پايان ناپذير است/بايد در راستاي ولايت گام نهاد

دبير کل جبهه پايداري انقلاب اسلامي با تاکید بر اینکه مقام ولایت یک امر پایان‌ناپذیر است، گفت: باید در راستای ولایت گام نهاد و به دنبال آن باشیم که ولایت از ما چه چیزی را مطالبه می‌کند.

دستاوردهای جديد فضایی همزمان با روز فضا رونمایی مي‌شود/ دستاوردهاي جديد ايران در حوزه پهپاد
وزیر دفاع از رونمايی دستاوردهای جديد فضایی همزمان با روز فضا خبر داد و گفت: در حوزه پهپاد، صاحب سبک هستيم و به دستاوردهای بسیار ارزنده‌ای در زمينه ساخت پرنده‌هاي بدون سرنشين رسيده‌ايم.

انقلاب ايران به خاطر اسلامي بودنش به پيروزي رسيد/9 دي تولد جديد انقلاب است




 رئيس مؤسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره) گفت: اهميت انقلاب بوقوع پيوسته درسال 57 به خاطر اسلامي بودنش است و انقلاب ايران نمادي از اصل اسلام است.

اقتصاد مقاومتی صحنه ابتکار و نوسازی اقتصاد است
همایش اقتصاد مقاومتی، ابعاد و راهکارها روز گذشته با حضور نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم، رئیس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع)، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و جمعی از اساتید و دانشجویان، در دانشگاه بين‌المللي امام خميني قزوين برگزار شد.

افزایش قیمت بنزین در سال آینده بعید است
 نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه تاکنون صحبت رسمی در خصوص افزایش قیمت بنزین در سال آینده مطرح نشده است، گفت: افزایش قیمت بنزین در سال آینده را بعید می‌دانم.

شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي بر ضرورت تعريف مشخص از سبک زندگي تاکيد کرد
 در جلسه 575 كميسيون مشورتي شوراي عالي انقلاب ‌فرهنگي که در محل دبيرخانه شوراي‌عالي انقلاب فرهنگي برگزار شد، ضرورت تعريف مشخص از سبك زندگي و ارتباط آن با مهندسي فرهنگي، گستره آن و ضرورت اولويت‌بندي اين ضرورت‌ها، چالش‌هاي تعريف و اجراي سبك زندگي اسلامي و ايراني مورد بحث قرار گرفت.

سپاه پاسداران 20 توطئه هواپيمايي را خنثي کرد / مدال شجاعت رهبری به دو مامور حفاظت پرواز
سرهنگ موسوي با بيان اينکه اولین کشور در زمینه امنیت پرواز هستیم، گفت: تاکنون 20 اقدام به هواپیماربایی را خنثي کرده‌ايم.

اجراي طرح "قاضي مدرسه" اقدامي مثبت است/ مفيد بودن طرح براي دبيرستاني‌ها
يک حقوقدان گفت: ايجاد سنخيت سني ميان قاضي و نوجوان، نفوذ کلام و آشنايي قاضي با مسائل و دغدغه‌هاي روز نوجوانان از جمله مسائلي است که مي‌بايست به آن توجه کرد.

هم‌انديشي اساتید دانشگاه امیرکبیر با لطف‌الله فروزنده
 نشست هم‌اندیشی استادان دانشگاه امیرکبیر با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

شناسایی نقاط آسیب‌پذیر یکی از ضرورت‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است



عضو هيئت علمي دانشگاه تهران گفت: در اقتصاد مقاومتی سیاست‌گذار و مسئول باید به شناسایی نقاط آسیب‌پذیر و تقویت این امر بپردازد لذا این امر یکی از ضرورت‌های اصلی اقتصاد مقاومتی محسوب مي‌شود.

دولت براي استقلال مالي فرمانداريهاي ويژه تلاش مي‌کند
 معاون اول رييس جمهور با اشاره به موافقت احمدي‌نژاد مبني بر مستقل شدن بودجه فرمانداريهاي ويژه کشور گفت: دولت تلاش مي‌کند اين موضوع در لايحه بودجه سال 92 مد نظر قرار گيرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.