سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحيمي در جلسه ملاقات اعضاي فراکسيون فرمانداريهاي ويژه مجلس:

دولت براي استقلال مالي فرمانداريهاي ويژه تلاش مي‌کند

معاون اول رييس جمهور با اشاره به موافقت احمدي‌نژاد مبني بر مستقل شدن بودجه فرمانداريهاي ويژه کشور گفت: دولت تلاش مي‌کند اين موضوع در لايحه بودجه سال 92 مد نظر قرار گيرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از په نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، محمدرضا رحيمي ظهر امروز( دوشنبه) ‌در جلسه ملاقات اعضاي فراکسيون فرمانداريهاي ويژه مجلس شوراي اسلامي، اظهار داشت: هدف از تبديل 26 شهرستان بزرگ کشور به فرمانداري ويژه، تمرکز زدايي امکانات از مراکز استانها، توسعه خدمت رساني و ايجاد آسايش بيشتر براي مردم است که بايد تلاش کنيم اين هدف محقق و منشاء تحول و خدمت رساني هرچه بيشتر شود.

معاون اول رييس جمهور با تاکيد بر اينکه دولت و مجلس هر دو يک ماموريت مهم و مشترک دارند و آن خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: بايد همواره به ياد داشته باشيم که خادم ملت هستيم و در اين مسير از هيچ تلاشي فروگذار نکنيم.

رحيمي استقلال مالي فرمانداريهاي ويژه را گامي اساسي در توزيع عادلانه امکانات برشمرد و گفت: فرمانداري ويژه نبايد فقط در حد يک نام باقي بماند و استانداران نيز بايد نگاهي متفاوت به اين فرمانداريها داشته باشند و اختيارات لازم را به آنان تفويض کنند تا زمينه فعاليت و خدمت رساني به مردم در اين مناطق فراهم شود.

وي همچنين بر لزوم تدوين و ابلاغ آيين نامه هاي اجرايي و تغيير در ساختار اداري فرمانداريهاي ويژه تاکيد کرد .

در اين جلسه اعضاي فراکسيون فرمانداريهاي ويژه مجلس شوراي اسلامي نيز در سخناني با قدرداني از توجه دولت به فرمانداريهاي ويژه، خواستار تفويض اختيارات و استقلال بودجه اي در اين مناطق براي پاسخگويي به درخواست ها و نيازهاي مردم شدند.
انتهاي پيام/س2

برچسب ها: رحیمی ، دولت ، احمدی نژاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.