سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هيات انتخاب آثار بخش نمايشنامه نويسي جشنواره تئاتر فجر:

نمايشنامه نويسي امروز خوب نفس مي كشد

حسين مسافر آستانه گفت: نمايشنامه نويسي امروز با توجه به آثار دريافتي در اين بخش و سطح كيفي برخي از ان ها و همچنين وجود نويسندگان جوان گمنام در اين حوزه خوب نفس مي كشد.

حسين مسافر آستانه از اعضاي هيات انتخاب بخش نمايشنامه نويسي سي و يكمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص كيفيت آثار نسبت به قبل و ارتقا سطح تئاتر فجر گفت: بيش از 230 اثر به اين بخش رسيده كه منتخب آن ها قرار است در جشنواره سي و يكم به چاپ برسد.
وي افزود: تعداد آثار دريافتي بسيار زياد بود و فكر مي‌كنم به زودي آخرين نسخه ها مورد مطالعه قرار گيرند. اين آثار در مجموع خوب بودند و در ميان آثار دريافتي نمايشنامه هاي قابل توجهي به چشم مي‌ خورد كه به نظرم نسبت به جريان نمايشنامه نويسي در كشور از رشد خوبي برخوردار است.
مسافر آستانه تصريح كرد: نگاه  نمايشنامه نويسان به آثار رئاليستي از جمله موفقيت هاي اين آثار بود در يان ميان آثار متكي بر تاريخ معاصر به چشم خوردند كه به نظرم پيشرفت زيادي داشتند.
وي بيان كرد: من فكر مي‌كنم نمايشنامه نويسي در حال حاضر خوب نفس مي كشد ما نويسندگان جوان گمنام زيادي داريم كه آثار ارزشمندي ارائه دادند آنها با جديت كار مي كنند و ادعايي هم ندارند همين امر اتفاق بزرگي در اين زمينه به حساب مي آيد.
عضو هيات نمايشنامه نويسي سي و يكمين جشنواره تئاتر فجر خاطرنشان كرد: با توجه به وجود آثار قابل توجه در بين اين آثار اميدوارم شرايطي فراهم شود كه تعداد بيشتري از اين آثار چاپ بشود و در دسترس علاقه مندان و مخاطبان بيشتري نيز قرار گيرد.
گفتني است؛ سي و يكمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر 26 دي تا 13 بهمن به دبيري سعيد كشن فلاح برگزار مي شود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.