سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

طرح استراتژیک راه‌آهن اردبیل اولویت اصلی افتتاح‌های ماست

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح مهم و استراتژیک راه‌آهن اردبیل جزو مهمترین اولویت فعالیت‌های ما در اردبیل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ علی حیدری  در نشست شورای معاونان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: راه‌آهن اردبیل – میانه به طول 178 کیلومتر از نظر زیر‌سازی، احداث تونل‌ها و پل‌ها در منطقه کوهستانی و بسیار صعب‌العبور قراردارد که تاکنون 30 درصد پیشرفت را در کل مجموعه شاهد بودیم.

وی گفت:‌ مابقی این طرح بزرگ با تمام قدرت و توسط پنج پیمانکار در هشت قطعه در دست احداث است که امیدواریم هر چه سریع‌تر این طرح مهم و استراتژیک استان به بهره‌برداری رسیده و مردم استان اردبیل به آرزوی چندین و چند ساله خود دست یابند.

حیدری در ادامه به سیاست دولت در خصوص مسکن مهر نیز اشاره کرد و گفت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر از کل 39 هزار و 400 واحد مسکن مهر که جزو تعهدات استان می‌باشد 12 هزار و 500 واحد به صورت تعاملی و 3 هزار و 400 واحد به صورت تفاهم نامه سه جانبه و مابقی نیز در قالب خودمالکین اجرا می‌شود که بر اساس تعهدات صورت گرفته 26 هزار واحد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه از آغاز فعالیت راهداران در استان نیز خبر داد و افزود: 47 اکیپ راهداری در سطح استان آماده ارائه خدمات در محورهای مواصلاتی اردبیل هستند که در راهدارخانه‌های ثابت،‌ سیار و مرکزی استان با 193 دستگاه ماشین‌آلات سنگین سازماندهی و مستقر شده‌اند/س 

برچسب ها: اردبیل ، راه ، آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.