سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمود کلهر:

تاکتیک هجومی، برگ برنده پرسپولیس است

پیشکسوت تيم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با برد پر گل مقابل ملوان انزلی در جام حذفی روحیه خوبی به دست آورده است به هر حال سرخپوشان با کنار رفتن ژوزه متحول شدند.

محمد کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: گل محمدی در مدت کوتاهی توانسته بازیکنان را از لحاظ ذهنی و روحی آماده مسابقات کند کار تیمی پرسپولیس در بازی ملوان انزلی مشهود بود به هر حال سرخپوشان روند روبه رشدی بعد از رفتن ژوزه داشتند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: گل محمدی خطوط دفاعی پرسپولیس را از 3 به 4 نفر تغییر داد جلال حسینی و بنگر را به عنوان مدافعان میانی استفاده می‌کند که در بازی با ملوان انزلی هماهنگ ظاهر شدند.

وی تصریح کرد: با حضور رضا حقیقی در میانه زمین فضای خالی بین خط دفاع و هافبک پرسپولیس پوشش داده شد هافبک‌های جناح چپ و راست پرسپولیس بیشتر در حمله شرکت می‌کنند و علی کریمی هم با حضور حقیقی آزادی عمل بیشتری پیدا کرده است.

کلهر بیان داشت: پرسپولیس در زمان مربیگری ژوزه با یک سانت فوروارد بازی می‌کرد اما در حال حاضر با دو مهاجم مقابل حریفان قرار می‌گیرد.

وی درباره عملکرد نیلسون دروازه بان پرسپولیس گفت: نیلسون در دفع توپ‌های بلند از جناحین و خروجهایش از دروازه ضعیف عمل می‌کند این دروازه بان برزیلی پا به توپش خوب است در مجموع نیلسون یا برطرف کردن نقاط ضعفش می‌تواند یک دروازه بان مطمئن برای سرخپوشان باشد پرسپولیسی‌ها باید یک دروازه بان دوم همسطح نیلسون به خدمت بگیرند تا درمواقع حساس بتواند جانشین خوبی برای دروازه بان برزیلی باشد.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس در مورد ارزیابی‌اش از بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تیم صنعت نفت آبادان به خاطر بردش مقابل راه آهن در جام حذفی را روحیه بالا برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت نفتی‌ها در قلب خط دفاعی‌شان ضعف دارند مهاجمان زهر دار پرسپولیس می‌توانند از این منطقه به نحو احسن استفاده کرده و به گل برسند.

کلهر بیان کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در جناحین، مرکز خط هافبک و خط حمله بسیار خطرناک و زهردار است با حضور حسین کعبی جناح راست نفتی‌ها تقویت شد پرسپولیس‌ها باید مراقب نفوذهای کعبی در این جناح باشند.

وی تصريح کرد: سرخپوشان نباید بگذارند توپ به هافبک‌ها و مهاجمان نفتی برسد این تیم در این دو پست بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند برای پرسپولیس دردسر ساز شود.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: رضا حقیقی و عادل کلاه کج بازیکنان جدید پرسپولیس در بازی اخیر تیمشان بسیار موثر و تاثیرگذار نشان دادند به نظرم پرسپولیس در همه نقاط زمین دارای بازیکنان تاثیر گذار و درمجموع این تیم یارگیری خوبی کرده است.

کلهر خاطر نشان کرد: سرخپوشان هر موقع که هجومی بازی کردند نتیجه لازم را مقابل حریفانشان گرفتند امیدوارم برابر نفت آبادان هم تکنیکشان هجومی باشد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ دوازدهم فردا به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌رود./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، تاکتیک ، هجومی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.