سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

كاظمیان، گردانی و جاناتان به تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز پیوستند

جواد كاظمیان، حبیب گردانی و جاناتان داسیلوا پریرا به تیم تراكتور سازی تبریز پیوستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، این سه بازیكن با حضور در هیات فوتبال آذربایجان شرقی و امضای دفتر رسمی نقل و انتقالات در نیم فصل دوم با پیراهن تراكتورسازی به میدان خواهند رفت.

جوادكاظمیان، بازیكن سابق تیم پرسپولیس تهران با پیراهن شماره 9، حبیب گردانی، بازیكن سابق تیم شهرداری تبریز با پیراهن شماره چهار و جاناتان بازیكن سابق تیم شریف مولداوی با پیراهن شماره 21 برای تراكتورسازی بازی خواهند كرد.

تاكنون جدایی فرزاد حاتمی، احسان حاج صفی، انسلو و رائوپیدرو از تیم تراكتورسازی تبریز قطعی شده است.

این تیم در مدت باقی مانده از فصل نقل و انتقالات می تواند دو بازیكن خارجی، یك سهمیه زیر 23 سال، دو سهمیه لیگ برتر و یك سهمیه فیفا را جذب كند.

مهاجم سابق تیم پرسپولیس تهران گفت: برای كسب عنوان قهرمانی لیگ برتر و دعوت شدن به تیم ملی به تراكتورسازی پیوستم.

جواد كاظمیان افزود: من هنوز 31 سال دارم و می توانم برای تیمی كه در ان بازی می كنم مفید باشم.

وی گفت: در پرسپولیس و در پستی كه من بازی می كردم شش بازیكن وجود داشت اما با اینحال از 17 بازی در 12 بازی به میدان رفتم و این نشان دهنده موثر بودن من در تیم است.

كاظمیان اظهاركرد: ژوزه به فوتبال و شخصیت من علاقه داشت اما نمی دانم چرا گل محمدی با حضور من در پرسپولیس مخالفت كرد و از طرز برخورد گل محمدی با خودم بسیار ناراحتم.

وی افزود: البته نارحتی ام با پیوستن به تراكتورسازی كه تیمی بزرگ با تماشاگرانی بزرگ است برطرف شده و از این پس برای موفقیت این تیم تلاش خواهم كرد.

كاظمیان گفت: مشكل پرسپولیس حضور ژوزه، دنیزلی و یا استیلی بر سر تیم نیست، بلكه این تیم دچار بحران شده و در تیمی كه بحرانی است نمی شود به خوبی بازی كرد.

بازیكن میانی سابق تیم شهرداری تبریز گفت: تراكتورسازی را به دیگر پیشنهادهای داده شده از سوی تیم های لیگ برتر ترجیح دادم.

حبیب گردان افزود: از چند تیم لیگ برتر از جمله سایپا پیشنهادهای خوبی داشتم اما تراكتورسازی را به خاطر علاقه ای كه به آن دارم، انتخاب كردم.

وی گفت: پیش از پیوستن به تراكتورسازی، با تیم سایپا به توافق رسیده بودم و رضایت باشگاه شهرداری را برای حضور در این تیم كسب كرده بودم اما زمانی كه از سوی باشگاه تراكتورسازی با من تماس گرفتند موضوع پیوستن به سایپا را منتفی كردم.

گردان افزود: امیدوارم بتوانم برای تراكتورسازی موثر باشم و برای قرارگرفتن در تركیب تیم و یاری تیم در تحقق اهدافش تلاش خواهم كرد.

جاناتان داسیلوا پریرا بازیكن برزیلی تراكتورسازی نیز در خصوص دلیل پیوستنش به این تیم گفت: تراكتورسازی تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد از این رو تصمیم گرفتم در ادامه زندگی فوتبالی ام این تیم را انتخاب كنم.

وی با ابراز خوشحالی از حضور در تیم تراكتورسازی افزود: در هفته های اول سعی خواهم كرد خودم را با تیم هماهنگ كنیم سپس در تركیب اصلی قرار گیرم/س

برچسب ها: کاظمیان ، گردانی ، جاناتان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.