سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پيشروي ارتش سوريه در مبارزه با تروريست ها در حلب

ارتش سوريه در مبارزه با تروريست ها در حلب پيشرفت هاي زيادي داشته است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ؛ نيروهاي ارتش سوريه پيشرفت هاي زيادي در بخش قديمي حلب داشته است و شمار زيادي از افراد مسلح از اين منطقه گريختند.

نيروهاي ارتش سوريه در حال پاکسازي شهر داريا در ريف دمشق از لوث تروريست ها و بازگرداندن امنيت به اين منطقه هستند .  ارتش سوريه با گروهي از تروريست ها در اين شهر درگير شد و ضمن به قتل رساندن تعدادي از آنها ، مقادير زيادي سلاح نيز از آنها مصادره کرد .

در ميان اجساد تروريستها ، جسد تروريستهاي مشهوري چون  خالد هرکل ، طلال ابوساره ،عبدالامام محمد کوکاش ،عمر طالب و زهير عثمان به چشم مي خورد .اين درحالي است که دو گروه ترويست به نامهاي لواء الاسلام و  لواء الدراع  بر سر تقسيم اموال عمومي  سرقت کرده با يکديگر دچار اختلاف و درگيري مسلحانه  شدند . اين درگيريها منجر به کشته شدن تعدادي از تروريست ها در مزارع دوما در ريف دمشق شد .

شبکه تلويزيوني سوريه تصاويري از خرابکاري هاي تروريست ها در اين منطقه را به تصوير کشيد و گفت : قتل ، ويراني و تخريب ، ادبيات و زبان تروريستها است که قصد دارند با کينه توزي شهرهاي اميد و آرزو را به ويراني و هرج و مرج تبديل کنند .تروريستها با خرابکاريهاي گسترده در شهر داريا  و آسيب زدن به بيت المال و اموال مردم چهره اين شهر را دگرگون کرده اند . ارتش سوريه در عملياتي به پيگرد تروريستها در داريا پرداخت و طي درگيري با گروهي از آنان در ميدان الزيتون همگي آنان را به قتل رساند .

خبرنگار شبکه سوريه گفت : تروريستها با هيچ کس تعارف و مسامحه ندارند و آرزوهاي دانش آموزان سوري را با انتشار تروريسم و کينه خود در امکان علمي و معرفت  نابود مي کنند .  ارتش سوريه در عمليات خود در داريا  مقادير زيادي مواد منفجره کشف کرد .

برچسب ها: ارتش ، سوریه ، تروریست ، حلب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.