سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تجهیز 2 میلیاردی مرکز ناباروری منتصریه مشهد

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی ناباروری منتصریه مشهد گفت :‌سالانه بیش از دو میلیارد ریال صرف تجهیز این مرکز به دستگاهها و تجهیزات پیشرفته کمک تشخیصی و درمانی می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، ولی محبتی با اشاره به اینکه درمان ناباروری وابسته به تجهیزات و دستگاههای پیشرفته است اظهار داشت :‌با حمایت مسئولان دانشگاه این مرکز سالانه تجهیزات مورد نیاز و بر اساس استانداردهای جهانی خریداری و نصب می شود .

وی نصب و راه اندازی دستگاههای لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی به منظور درمان ناباروری به صورت غیر تهاجمی در بیمارانی که دچار عارضه هایی از جمله انسداد لوله های رحم و مشکلات رحمی هستند را از جمله اقدامات جدید در این مرکز برشمرد.

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی ناباروری منتصریه مشهد مهمترین مشکل زوجین نابارور را هزینه های درمانی و عدم تعهد بیمه ها در این زمینه عنوان کرد و گفت :‌ در حال حاضر بیش از 90 درصد هزینه‌های درمانی به خود بیماران تحمیل می‌شود و بیمه‌های اصلی به هیچ وجه هزینه‌های درمانی ناباروری را متقبل نمی‌شوند و تنها تعداد محدودی از بیمه‌های مکمل وجود دارند که برخی از هزینه‌های درمانی ناباروری را متقبل می‌شوند و مابقی هزینه‌ها باید به صورت آزاد توسط افراد پرداخت شود.

ولی محبتی نقش تجهیزات در بالاتر رفتن سطح خدمات به بیماران را نقشی اساسی عنوان کرد و افزود:‌ دانش درمان ناباروری دانشی است که روز به روز پیشرفت‌هایی در آن حاصل می‌شود و پیشرفتها وابسته به تجهیزات نوینی است که باید بر اساس آن مرکز تجهیز شود 

محبتی با بیان اینکه حوزه خدمات رسانی مرکز ناباروری منتصریه وسعت زیادی دارد گفت:‌ از تمام استان‌های همجوار به دلیل نبود مرکز درمانی ناباروری ویژه به این مرکز مراجعه می‌کنند./س

برچسب ها: تجهیز ، مرکز ، ناباروری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.