سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

9 دی سرفصل عبرت آموزی برای نسل آینده است

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: 9 دی ماه سرفصل عبرت آموزی برای تمام نسل‌های آینده است تا بتوانند مسیر حق و باطل را تمیز داده و گام در مسیر حقانیت بردارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حامد علامتی اظهار داشت: حرکتی که ملت ایران در نهم دی ماه 88 انجام داد در حقیقت تبلوری واقعی از ایمان و اعتقاد به خط ولایت، عشق و مودت به اهل بیت(ع) بود که برای همیشه این برگ زرین در تاریخ این ملت ثبت و ضبط شده است.

وی ادامه داد: دشمنان بعد از انتخابات ریاست جمهوری با انواع توطئه‌ها و فتنه‌گری‌ها به دنبال کم رنگ کردن حضور چشمگیر مردم و ایجاد شکاف در صفوف به هم پیوسته ملت بودند که بصیرت و آگاهی مردم و مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری، بار دیگر نقشه‌های شوم آنان را خنثی کرد.

دبیرکل اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان افزود: در این روز استکبار جهانی به این حقیقت اذعان کرد که تلاش 31 ساله آنها در به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی نافرجام است و جز افکار و اندیشه خام و به بیراهه رفتن ثمره و سرانجامی ندارد.

علامتی با اشاره به نام گذاری این روز با عنوان «بصیرت و میثاق امت با ولایت»، عنوان کرد: این حماسه ماندگار همچون سایر ایام الله‌ها در تاریخ این کشور و ذهن ملت پرافتخار ثبت و ضبط می شود تا نسل‌های آینده به چنین حماسه‌آفرینی افتخار کرده و به آن ببالند.

وی اضافه کرد: 9 دی معیار سنجش و ملاک ارزیابی دلدادگی ملت ایران نسبت به ارزش‌ها و حرکت‌های انقلاب اسلامی است به ویژه اینکه در این حضور نسل سوم و چهارم انقلاب تبلور اراده این ملت را در این مسیر و وفاداری آنها را به اسلام و مبانی آن مشاهده کردند./ف

برچسب ها: حماسه ، دی ، دلدادگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.