سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

830مدرسه خراسان رضوی با بخاري نفتي گرم مي شود/ برای حفظ جان دانش آموزان دعا می کنیم

هماکنون 830 مدرسه استان گازکشي نشده است و در آن ها از بخاري هاي نفتي کاربراتوري استفاده مي شود و دعا مي کنيم حادثه آتش سوزي در اين مدارس رخ ندهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مدير کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت: در هيچ يک از اين مدارس از بخاري نفتي چکه اي استفاده نمي شود اما اگر موردي پيدا مي شود به دليل آن است که بخاري نفتي کاربراتوري دچار نقص بوده که بايد رفع نقص شود.

محمد تقی فخريان افزود: به همه مسئولان ادارات آموزش و پرورش و مدارسي که از بخاري هاي نفتي استفاده مي کنند تذکرات مربوط به رعايت اصول ايمني داده شده است.

مدير کل آموزش و پرورش استان در ادامه سخنانش با اشاره با توافق هاي انجام شده با شرکت گاز خراسان رضوي براي گازکشي مدارس استان اظهار داشت: طبق توافقي که هفته گذشته انجام شد شرکت گاز استان و اداره کل نوسازي مدارس اقدامات لازم براي گازکشي 820 مدرسه که امکان گازکشي دارد [در 10 مدرسه استان امکان گازکشي وجود ندارد ] را انجام خواهند داد که در مرحله اول گازکشي 340 مدرسه در دستور کار قرار گرفته است.

فخريان ادامه داد: البته در برخي از مدارس که در مناطق دورافتاده و صعب العبور استان احداث شده اند امکان گازکشي وجود ندارد.

برچسب ها: مدرسه ، بخاری ، نفتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.