سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمیان: می خواهیم فرهنگ پزشکی بازیکنان را عوض کنیم

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: برای گزارش به مدیران باشگاه ها در جلسه شورای مرکزی اتحادیه باشگاه ها حاضر شدم.

احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی  فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بنا به دستور جلسه ای که بود،‌قرار است در مورد مسائل پزشکی باشگاه ها و تامین تسهیلات پزشکی گزارش را برای مدیران باشگاه ها تهیه کرده وبه آنها ارائه کردم.

 وی افزود: ما کارهای بزرگی را در بخش پزشکی انجام داده ایم که یکی از آنها شناسنامه پزشکی بازیکنان است در موارد دیگر هم استاندارد سازی بخش پزشکی باشگاهها و تامین نیروی پزشکی آموزش دیده و کار آمد برای باشگاهها است که مهم ترین مسائلی است که با اعضای شورای مرکزی اتحادیه باشگاهها در میان گذاشتیم.

 وی در ادامه گفت: در ارتباط با همکاری باشگاهها با کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال پیشرفت های خوبی داشته ایم و یکی از دلایل حضور  من پیشرفت سریعتر این همکاری ها بود تا همکاری بیشتر در این زمینه صورت بگیرد.
 
هاشمیان در پایان گفت: متاسفانه در حال حاضر  فرهنگ غالب در ورزش ما به این شکل است که بازیکنان بعد از آسیب دیدگی به فکر درمان هستند اما می خواهیم که با پیشگیری از آسیب دیدگی میزان مصدومیت بازیکنان را کاهش بدهیم که اگر موفق به انجام این کار شویم ، موفقیت بسیار بزرگی خواهد بود و در انجام مسائل پزشکی مربوط به بازیکنان موفق تر خواهیم بود./آق













برچسب ها: هاشمیان ، احمد ، فرهنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.