سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

بهره برداری از سایت پایانه مرز سیران‌بند بانه

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان گفت: سایت پایانه مرز سیران‌بند بانه 22 بهمن امسال بهره‌برداری می‌شود

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج[ ، خواجه‌ای با اعلام این خبر گفت: مرز سیران‌بند بانه در سفر سوم هیئت دولت به استان به عنوان مرز رسمی معرفی شد و بر اساس برنامه‌ریزی و اقدامات به عمل آمده سایت پایانه‌ای آن 22 بهمن ماه امسال بهره‌برداری می‌رسد.
وی در مورد مرز رسمی باشماق افزود: بیش از 20 درصد کل ترانزیت کشور از این مرز انجام می‌شود به گونه‌ای که مرز رسمی باشماق از مهم‌ترین پایانه‌های صادرات و واردات کشور محسوب می‌شود.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان با اشاره به بهره‌برداری از سایت تجاری این مرز رسمی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان، افزود: عملیات اجرایی ساخت پایانه تجاری این مرز از اواخر سال 86 شروع و با توجه به اختصاص به موقع اعتبار مورد نیاز در زمان پیش‌بینی شده به بهره برداری رسید.
به گفته خواجه‌ای، اعتبار هزینه شده برای ساخت و بهره‌برداری از این پایانه‌ تجاری 4 میلیارد تومان بود که از محل اعتبارات ملی و استانی توسط سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور تامین شد.
وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 3 میلیارد تومان نیز به منظور محوطه‌سازی در این مرز هزینه شده است، گفت: به منظور رفاه حال مسافران و ارائه خدمات بهتر به مردم تاکنون 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان به منظور ساخت سایت مسافربری مرز رسمی باشماق هزینه شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد./س
برچسب ها: مرز ، مسافربری ، بانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.