سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مهلت ارسال آثار به اولين جشنواره داستان‌هاي قرآني آيات تمدید شد

سرپرست دفتر توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني خراسان رضوي از تمديد مهلت ارسال آثار به اولين جشنواره داستان‌هاي قرآني آيات خبر داد.


به گزارشخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، يوسف اميني با بيان اين که تا کنون بيش از 240 اثر به دبيرخانه اين جشنواره رسيده است ادامه داد: مهلت ارسال آثار به اين جشنواره يکم دي ماه بود که تا 20 دي‌ ماه تمديد شده است.

اميني در خصوص اهداف جشنواره اظهار داشت: اهداف و راهبردهاي جشنواره ملي داستان‌هاي قرآني شامل آشنايي با عناصر داستاني قرآن کريم، توليد آثار بر اساس آيات نوراني قرآن، نشان دادن جذابيت‌ها و ظرفيت‌هاي قرآن در راستاي بيان داستان، معرفي و حمايت از نويسندگان قرآني و علاقه‌مندان و همچنين بيان پيام‌ها و معارف قرآن کريم با ساز و کار داستان‌نويسي است.

وي بيان کرد: موضوعات جشنواره ملي داستان‌هاي قرآني بر اساس دو بخش اصلي که شامل انسان از منظر قرآن کريم که از منابع سوره‌هاي انسان و العصر و همچنين با استفاده از تفاسير الميزان و تفسير نمونه، کتاب انسان در قرآن نوشته استاد شهيد مطهري و بخش ويژه آن شامل قرآن کريم و کتاب بيداري است.

وي افزود: شرکت در اين جشنواره براي تمامي گروه‌هاي سني آزاد است، آثار ارسالي بايد به زبان فارسي باشد و همچنين هر شرکت‌کننده مي‌تواند 5 اثر از خود ارسال کند.

برچسب ها: آثار ، جشنواره ، قرآنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.