سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه شورای مرکزی اتحادیه باشگاهها آغاز شد

جلسه شورای مرکز ی اتحادیه باشگاهها از ساعت 10:10 دقیقه صبح امروز در محل اتحادیه باشگاه ها آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  مدیران باشگاهها  لیگ برتری از این جلسه استقبال خوبی نکردند و تنها درودگر،  جعفری و شهبازی مدیران عامل باشگاه های ملوان، تراکتور سازی و مس کرمان در جلسه حاضر بودند.

رویانیان  که قرار بود در این جلسه حاضر باشد باز هم غیبت کرد.
 
نبی، عزیز محمدی، حسینی کنگانی، کریم ملاحی، هوشنگ  نصیرزاده‌،ابراهیمی، مانوس فر، دکتر هاشمیان،‌دادرس و اولیایی از دیگر افراد حاضر در این جلسه بودند.
 
موضوع جلسه امروز گرازش حرفه ای سازي باشگاه ها و استماع نظرات و آرا اعضا بود و در پایان برای تشکیل دو کار گروه جهت خصوصی  سازی باشگاهها رای گیری انجام خواهد شد تا اعضای این کارگروه ها مشخص شوند.

به دلیل کوچک بودن اتاق عزیزاله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال جای خالی زیادی براي استقرار مدیران باشگاه ها فوتبال وجود ندارد و هم اکنون نیز فتح اله زاده و عابدینی وارد این جلسه شدند.

گفتنی است: رويانيان، صادق درودگر ، قویدل ،‌ساکت، سمندر، رئیسی کیا، کنگانی، آیت اله زاد و ملکیان به عنوان اعضای کمیسیون اقتصادی شورای مرکزی اتحادیه فوتبال ایران انتخاب شدند.

در حاشیه جلسه شورای مرکز ی ایران  فوتبال در اتحادیه فوتبال با به هم خوردن این جلسه علی فتح اله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال از سایر مدیران خواست که سکوت رت رعايت کنند تا به راحتی صحبت هاي مدیران دیگر را گوش کند./آق

برچسب ها: جلسه ، شورای ، مرکزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.