سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مرکز منطقه ای IOR

به منظور استفاده از ظرفیت ها و توانایی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مرکز منطقه ای علوم و انتقال فناوری اتحادیه همکاری های کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IOR) صبح امروز تفاهم نامه ای منعقد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز طی مراسمی که در مرکز منطقه ای علوم و انتقال فناوری اتحادیه همکاری های کشورهای حاشیه اقیانوس هند برگزار شد تفاهم نامه همکاری میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مرکز منطقه ای IOR‌ منعقد شد.

بنابراین گزارش، موضوع تفاهم نامه شامل مشاوره و همکاری در زمینه ایجاد شبکه منطقه ای و بین المللی آموزش های فنی و حرفه ای، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ای آموزشی در حوزه آموزشهای فنی و حرفه ای جهت توسعه علوم و فناوری های پیشرفته، مشاوره آموزشی و رهگیری اشتغال فراگیران مهارت، آموزش منابع انسانی و توسعه فناوری های جدید و پیشرفته و مشارکت جهت فراهم کردن بسترهای تجاری سازی دستاوردهای فناوری است.

این گزارش می افزاید، دیگر موضوعات این تفاهم نامه شامل مشارکت در انجام پژوهش های کاربردی و توسعه ای به منظور پاسخگویی به نیازهای سیاست گذاری و تصمیم گیری های مورد نیاز آموزش های فنی و حرفه ای در کشورهای عضو، توانمندسازی مدیران و سیاست گذاران در حوزه فناوری های پیشرفته آموزش های مهارتی، تبادل نیروی انسانی متخصص برای انتقال و توسعه دستاوردهای فناوری و مهارتی نیز و همچنین انجام پروژه های مشارکتی در کشورهای عضو برای تجهیز و ایجاد مراکز آموزش مهارتی است.

بر اساس این گزارش، مدت زمان اجرای این تفاهم نامه از تاریخ امضای آن به مدت 5 سال شمسی تعیین و با توافق طرفین قابل بازنگری، اصلاح و تمدید است.

گفتنی است، در پایان این مراسم این تفاهم نامه به امضای رؤسای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مرکز منطقه ای علوم و انتقال فناوری اتحادیه همکاری های کشورهای حاشیه اقیانوس هند رسید./ز

برچسب ها: تجاری ، آموزشی ، مشاوره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.