سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

اجرایی ‌شدن مصوبه مجلس در خصوص استمهال به تولیدکنندگان

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبه مجلس در خصوص استمهال به صنعتگران و تولیدکنندگان اجرایی و عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /کمال‌الدین پیرموذن در خصوص اظهار نظرهایرئیس جمهورافزود: خداوند انسان را با توجیه خلق کرد تا از این ابزار برای بیان ناکار‌آمدی خود استفاده کند و دولتمردان نیز از این ابزار استفاده کرده و گاه خارج از مدار و قانون با اظهارات نسنجیده و اختلاف‌افکنانه سعی کردند به زعم خود به تضعیف سایر قوا بپردازند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تضعیف قوا را در حقیقت تضعیف نظام و کمک به معاندین داخلی و خارجی اعلام کرد و یادآور شد: قطعاً از این تضعیف بهره نخواهیم برد و در آموزش مکتب علوی است که بزرگان جامعه به جای ماهی دادن به مردم ماهیگیری را به آنها یاد دهند تا خود اهل کار و تلاش بوده و احساس رخوت در جامعه به وجود نیاید.

پیرموذن گفت: با افزایش نقدینگی ناشی از اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها جز کاهش قدرت خرید مردم و کمر شکسته شدن طبقات پایین جامعه اتفاقی رخ نمی‌دهد در حالی که سود حاصل از این سیاست متوجه برخی رانت‌خواران و سودجویان است.

وی به وضعیت نابسامان صنعت، تجارت، کشاورزی،‌ اقتصاد و تولید داخلی اشاره کرد و بیان داشت: به جای ایجاد فرصت‌های اشتغال نمی‌توان با سوداگری و وعده و وعید مشکلات مردم را برطرف کرد و بر همین اساس مصوبه مجلس که دادن استمهال به صنعتگران و تولیدکنندگان بود ضرورت دارد که اجرایی و عملیاتی شود.

عضو فراکسیون تولید ملی مجلس افزود: قطعاً قوه قضاییه با دارندگان پرونده سوداگری و سودجویی کلان برخورد خواهد کرد.

پیرموذن افزایش قیمت حامل‌های انرژی و سوخت را سیاست نادرست در نابودی بخش کشاورزی و تولید توصیف کرد و گفت:‌ آنچه که در این بین مهم به نظر می‌رسد گرفتاری و نابسامانی صنعتگران و تولیدکنندگانی است که با سخنان رئیس جمهور به خوبی در‌می‌یابیم که دولت از بودجه کافی برخوردار است اما حاضر نیست سهم صنعت، سلامت، طلب مهندسان،‌ پزشکان، کارگران،‌ کارمندان، ‌بازنشستگان، معلمان و پیمانکاران پروژه‌های عمرانی مختلف را پرداخت کند.

وی افزود: مجلس با اهرم‌های قانونی در بودجه آتی پرتگاه‌ها و منفذهای فساد اقتصادی را می‌گیرد و اجازه نمی‌دهد عده‌‌ای همچنان به دنبال عوام‌فریبی و فرافکنی باشند/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.