سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت گراميداشت حماسه 9 دي صورت مي‌گيرد

برگزاري همایش بزرگ دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران

همايش بزرگ دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به مناسبت گرامیداشت حماسه تاریخی 9 دی، چهار شنبه هفته جاري با حضور پر شور دانشجویان با بصیرت برگزار خواهد شد.

حامد فاتحي مسئول بسيج دانشجويي تهران مرکز و دبير اجرايي همایش بزرگ دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همايش بزرگ دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به مناسبت گرامیداشت حماسه تاریخی 9 دی، چهارشنبه (6 دي ماه) با حضور پر شور دانشجویان با بصیرت برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی این همایش به نقش بی‌بدیل عاشورای حسینی و محرم در تحقق حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: افسران جوان جنگ نرم در دانشگاه‌ها، دست قدرت خداوند را  عامل ماندگاری این حرکت در تاریخ انقلاب دانسته، با شناخت موقعیت، دانستن نیاز و حضور در لحظه مناسب و مورد نیاز در عرصه‌های گوناگون، شرایط را با بصیرت، رصد کرده، در زمان و به موقع وارد میدان شده و کار را در لحظه خود انجام می‌دهند و همچون گذشته پای عهد و میثاقشان با ولایت تا پای جان ایستاده‌اند.

فاتحی در ادامه به شرح برخی از  بخش‌های مختلف این همایش پرداخت که از جمله می‌توان به سخنرانی آیت الله علم الهدی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس، سخنرانی دانشجویی، مدیحه سرایی اهل بیت و اجرای جدیدترین نماهنگ‌های ارزشی که برای نخستین بار در این همایش به اجرا در می‌آیند اشاره کرد.

 وی گفت: این گردهمایی با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران، با هدف گرامیداشت یوم الله 9 دی و میثاق با ولایت، به همت سازمان بسیج دانشجویی کشور و میزبانی مرکز بسیج دانشجویی ثارلله(ع) در تالار شهید باکریِ مجتمع دانشگاهی ولیعصرِ دانشگاه آزاد تهران مرکز برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز بسیج دانشجویی تهران مرکز گفت: در انتهای برنامه، بیانیه پایانی با عنوان "بیانیه همایش بزرگ دانشجویی دانشگاه‌‍‌های استان تهران به مناسبت گرامیداشت حماسه تاریخی 9 دی"  قرائت شده و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: همایش ، فاتحی ، تهران ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.