سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غارسي: مصدومیت ملی پوشان نگرانمان کرده است / اعتقادی به بازیکن خارجی نداریم

سر مربی تیم هندبال ثامن سبزوار گفت: حضور بازیکنان ملی پوش ثامن در تیم ملی باعث مصدومیت آنها شده است و از این بابت نگرانیم.

ناهید غارسی سر مربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تعدادی از بازیکنان تیم ملی پوش هستند و به خاطر حضور در تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی اندونزی دچار مصدومیت شدند و ما از این بابت نگرانیم که در ادامه مسابقات به مشکل بربخوریم.

وی تصریح کرد: شیدا فلاحی، نجمه مرادی، شیما زارع، راضیه جانباز، زهرا تقیانی حضور دارند 3 نفر از این 6 نفر به تیم بازگشته اند که همراه با مصدومیت همراه بوده اند و 3 نفر دیگر هنوز بازنگشته اند.

غارسی در ادامه گفت: ادامه مسابقات سوپر لیگ به خاطر حضور تیم ملی در اندونزی و تعطیلات از روز هشتم دی آغاز می شود و ما قبل تیم ذوب آهن قرار خواهیم گرفت.

وی گفت: ذوب آهن تیم خوبی در لیگ دارد و می تواند مقابل ما دردسر درست کند ولی ما برای برد به میدان می رویم و امتیاز این دیدار را می خواهیم.

غارسی گفت: ما از 4 بازی که در لیگ داشته ایم همه را برده ایم و با 8 امتیاز درصد جدول قرار داریم و برای قهرمانی می جنگیم.

وی عنوان کرد: دومین سال حضور خود را در سوپر لیگ تجربه می کنیم سال گذشته قهرمان شدیم امسال نیز دنبال این هدف هستیم و مطمئن هستم با بازیکنان توانمندی هایمان به آن خواهیم رسید.

غارسی تاکید کرد: به خاطر حضور تیم ملی در مسابقات آسیایی نزدیک 40-50 روز تعطیل بودیم و به نظرم نباید این قدر تعطیلات باشد این کار باعث می شود بازیکنان افت کنند و بازی ها نیز کیفیت لازم را نداشته باشند در نتیجه تیم ها ضربه می بینند.

وی یادآور شد: داوری ها تا کنون بد نبوده است و آنها تا حدودی کار خود را درست انجام داده اند اگر اشتباهی هم بوده عمدی نبوده است.

غارسی گفت: در لیگ 91 از بازیکنان بومی و ایرانی استفاده می کنیم و نخواستیم از بازیکن خارجی استفاده کنیم و معتقدیم هندبالیست های کشورمان نیز قابلیت ها و استعدادهای لازم را دارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه از نظر مالی تأمین هستیم و مشکل خاصی نداریم و همین عامل باعث شده است که تیم بدون دغدغه فکری دیدارهای خود را با موفقیت انجام دهد./آق

برچسب ها: لیگ ، تیم ، مصدومیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.