سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

لحاظ شدن افزایش قیمت مصالح در طرح های مسکن مهر انبوه سازان

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: باتوجه به نوسان قیمت مصالح ساختمانی در کشور، در طرح مسکن مهر مشکلات انبوسازان نیز در نظر گرفته می شود.

 محمود محمودزاده در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار کرد: بر اساس بخشنامه اخیر وزارتخانه مطبوع، واحدهای مسکن مهر که انبوسازان اجرا می کنند، در هر مرحله از ساخت که باشد به نسبت پیشرفت پروژه و آخرین مرحله وامی که دریافت شده است، به آنها اضافه قرارداد ابلاغ می شود.

وی افزود: برای تعیین این مبلغ اضافه بر قرارداد برای انبوه سازان، یک کارگروه کشوری تشکیل شده و مشکلات آنها با توجه به افزایش قیمت مصالح در نظر گرفته شده است.

به گفته وی قرارداد راه و شهرسازی با شرکت های انبوه ساز که عهده دار ساخت بخشی از طرح مسکن مهر در کشور شده اند، یک قرارداد دو جانبه است و افزایش قیمت در نظر گرفته شده، منطقی خواهد بود.

محمودزاده درباره آخرین وضع مسکن مهر شهر بهارستان گفت: بیش از شش هزار واحد از 12 هزار واحد مسکن مهر بهارستان را انبوه سازان و مابقی را تعاونی ها و به صورت خودمالک در دست ساخت دارند.

وی اضافه کرد: مسکن مهر بهارستان آخرین طرح است که در استان اصفهان آغاز شده است و تا پایان نیمه اول سال آینده ساختمان ها تمام می شود اما تاسیسات زیربنایی نیاز به زمان بیشتری دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر بهارستان تاکنون یک مرحله پرداخت وجه انجام داده اند و هنوز مرحله دوم اعلام نشده است گفت: چون مسکن مهر بهارستان آخرین طرح است و این اواخر شروع شده، بیشترین افزایش قیمت شامل آن می شود.

وی تاکید کرد: هنوز مرحله دوم پرداخت مسکن مهر بهارستان در حال محاسبه است و بزودی اعلام می شود/س

برچسب ها: اصفهان ، افزایش ، قیمت ، مصالح ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.