سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی آموزشگاه های آزاد مهارتی

راه اندازی آموزشگاه های آزاد مهارتی راهی برای پر کردن خلاهای آموزشی

رئیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: تاسیس و راه اندازی آموزشگاه های آزاد نقش مهمی در پر کردن خلاءهای آموزشی و دسترسی آسان متقاضیان به مهارت آموزی دارد.

جلیل شهریاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی موجود در استان سیستان و بلوچستان تاسیس و راه اندازی آموزشگاه های آزاد نقش مهمی در پر کردن خلاهای آموزشی و دسترسی آسان متقاضیان به مهارت آموزی دارد.
وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاه های آزاد از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای افزود: حمایت از آموزشگاه های آزاد از اولویت های سازمان آموزشی فنی و حرفه ای است که در همین راستا تمامی امورات مربوط به تاسیس آموزشگاه ها، نیازهای  مهارت آموزان شامل مکان مورد استفاده به کارگیری مربی و سایر گزینه های  مربوط به آموزشگاهها به طور دقیق و مستمر تحت نظارت این سازمان قرار دارد.
 رئیس آموزشگاه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:  در حال حاضر  در شهرهای زابل،  سوران، قصر قند، هامون شهر، محمد آباد، فنوج، کنارک، سرباز، نیکشهر، آموزشگاه های آزاد راه اندازی شده است که سهم به سزایی در ایجاد اشتغال و مهارت آموزی داشته است./ز

برچسب ها: برای ، پر ، کردن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.