سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیری و حفاری پیروز شهر آوردهای تبریز و خوزستان

با برگزاری هفته اول نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال گاز خوزستان هنوز بازنده و صدرنشین است و دیگر تیمهای بدون استراحت ودر نیم فصل به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال کشورمان در حالی امروز آغاز شد که تیم ها بدون استراحت پس از پایان هفته سیزدهم در رقابت های نیم فصل دوم حضور یافتند.

در روز نخست هفته چهاردهم شش تیم به مصاف یکدیگر رفتند تا اولین نتایج نیم فصل دوم مشخص شود دو دیدار ابتدایی انجام شد این فصل با عنوان شهر آوردهای تبریز و خوزستان در همین راستا شرکت حفاری که در مقام سوم جدول رده بندی جای گرفته و مدعیان قهرمانی را تعقیب می کند به مصاف گاز خوزستان همشهری قعر جدول خود رفت این تیم که تاکنون موفق به شکست هیچ تیمی نشده با نتیجه ی 6 به 2 مغلوب تیم حفاری شد تا در این بازی نیز در کسب امتیاز ناکام باشد.
اما در شهرآورد تبریز دبیری توانست همشهری خود را شکست دهد تا با نتیجه 3 بر یک امتیاز بازی را کسب و جایگاه پنجمی خود را در جدول محکم کند هلال امید نیز در رده ی یازدهم باقی ماند.

سومین دیدار هفته چهاردهم بین تیم های شهرداري ساوه و فرش آرا و به میزبانی ساوه انجام شد که در آن ساوه ای ها موفق شدند رقیب خود را در خانه شکست دهند این دیدار با نتیجه 6بر 5 به سود ساوه پایان یافت.

3 دیدار دیگر هفته چهاردهم لیگ برتر فردا برگزار می شود که در طی آن مدعیان لیگ به مصاف رقابتی خود می روند.

دیدارهای فردا بین تیم های گیتی پسند، راه ساری و میثاق تهران و شهید منصوری و صبای قم وشهرداری تبریز انجام می شود./مح

برچسب ها: استراحت ، خوزستان ، مصاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.