سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشخصات فنی گوشی Galaxy Premier سامسونگ

گوشی Galaxy Premier سامسونگ با برخورداری از پردازنده دو هسته ای و دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی تولید شده است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران گوشی Galaxy Premier سامسونگ 130 گرمی در ابعاد 134.2 در 68 در 9 میلیمتری تولید شده است و از آنجایی که این گوشی هیچ قوس یا انحنایی ندارد ، مقاومتر به نظر می‌رسد.
ساختار این گوشی تماماً پلاستیکی است اما بطورکلی و با توجه به رده قیمت آن مرغوب بنظر می‌رسد.
 اگرچه صفحه نمایش بزرگ با حاشیه باریک اطراف آن به گوشی‌های رده بالا تعلق دارد.
بطورکلی در دست گرفتن Galaxy Premier و کار کردن با آن تجربه بسیار خوبی را برای کاربر فراهم می‌کند.
گوشی به اندازه‌ای است که به راحتی می‌توان آن را در یک دست نگه‌ داشت و با آن کار کرد.
 ساختار پلاستیکی گوشی کیفیت بالایی دارد و لمس آن بسیار خوشایند است؛  سامسونگ Galaxy Premier طراحی زیبا و ساختار مقاومی دارد.
سامسونگ طراحی Galaxy S III را در محصولات رده پایین و متوسط خود نیز بکار می‌گیرد و آنها را به یک محصول شیک تبدیل می‌کند که کارایی مطلوبی دارند.
سامسونگ Galaxy Premier دارای یک صفحه نمایش 4.65 اینچی Super AMOLED با وضوح 720 در 1280 پیکسل است که تراکم پیکسل آن 316 پیکسل در هر اینچ است.
 طبق معمول صفحه نمایش های AMOLED ، رنگ‌ها کیفیت مطلوبی دارند و کنتراست بالاست.
این صفحه نمایش برخلاف Galaxy Nexus دارای سه حالت مشاهده است که در صورت عدم تمایل به رنگ پیش فرض می‌توان شدت رنگ‌ها را کاهش داد.
از آنجایی که این گوشی به نسخه Jelly Bean آندروید مجهز است با منوی Touchwiz سامسونگ همراه بوده که ویژگی‌های بسیاری را در اختیار کاربر قرار ‌می‌دهد.
دفترچه تلفن دارای ویژگی‌های گسترده و ظرفیت مجازی نامحدود برای ذخیره اطلاعات است.
چهار Tab در بالای صفحه وجود دارد که تاحدودی طراحی آنها متفاوت است و دسترسی به نرم افزار تلفن، گروه‌ها، مخاطبین و Favorites را فراهم می‌کند.
طبق معمول ، گزینه‌های مختلفی برای فیلتر کردن مخاطبین براساس شماره تلفن ، گروه‌ها و چندین گزینه تفکیک وجود دارد.
به موجب حسگر Proximity ، صفحه نمایش در طول تماس بطور اتوماتیک خاموش می‌شود.
گزینه‌های موجود در طول تماس شامل یادداشت، استفاده از صفحه کلید، قطع صدای تماس، نگه داشتن روی خط و اضافه کردن تماس دیگر به مکالمه است.
نرم افزار Gmail از ویژگی‌های گروهی پشتیبانی می‌کند که امکان آرشیو ، برچسب گذاری یا حذف چندین ایمیل را فراهم می‌کند و از چندین حساب Gmail نیز پشتیبانی می‌شود.
سامسونگ Galaxy Premier از نسخه به روزرسانی شده پخش موسیقی Touchwiz استفاده می‌کند.
 سامسونگ پیش تنظیمات اکولایزر و تکنولوژی Sound Alive برای ارتقای صوتی را نیز فراهم کرده است که دارای مجازی سازی کانال 7.1 است.
این گوشی لیستی از زیرنویس‌ها را ارایه می‌دهد و امکان انتخاب را برای کاربر فراهم می‌کند.
بیشتر نرم افزارهای پخش ویدیو بدنبال فایل با نام فایل ویدیویی هستند و به موجب آن اغلب مجبور می شوید فایل زیرنویس را مجددا نامگذاری کنید تا زیرنویس‌ها نشان داده شود.
این گوشی به یک رادیو FM با RDS نیز مجهز است که منوی ساده‌ای دارد؛ رادیو دارای یک عقربک است و حداکثر هشت ایستگاه را ذخیره می‌کند.
این گوشی دارای یک دوربین هشت مگاپیکسلی با وضوح 3264 در 2448 پیکسل است و دوربین 1.9 مگاپیکسل قاب جلوی آن نیز برای مکالمه تصویری بکار می‌رود.
 دوربین دارای ویژگی‌هایی مانند Geotagging ، کانون لمسی ، تشخیص چهره و لبخند و تثبیت کننده تصویر دیجیتال است.
دوربین در وضوح Full HD در 1080P و در وضوح HD در 720P فیلمبرداری می‌کند.
این گوشی دارای بلوتوث 4.0 است که سرعت انتقال داده آن حدود 21Mbps است. Wi-Fi Direct یک تکنولوژی همانند است که سرعت بالایی دارد؛ پشتیبانی Wi-Fi شامل نسخه های a/b/g/n و سازگاری باند 2.4GHZ و 5GHZ است.
این گوشی با لمس قاب پشت گوشی امکان به اشتراک گذاشتن انواع Media از طریق NFC را فراهم می‌کند.
 امکان اشتراک با سایر دستگاه‌های NFC نیز وجود دارد اگرچه کارایی آن محدود به چیزی است که توسط S Beam آندروید فراهم شده است.
صفحه نمایش لمسی خارنی 4.65 اینچ Super AMOLED با وضوح  بالا، نسخه 4.1.1 آندروید (Jelly Bean) با منوی Touchwiz، پردازنده دوهسته ای، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک ، لنز زاویه گسترده ، فلاشLED ، تشخیص چهره ، لبخند و چشمک، GPS با A-GPS ، پشتیبانی GLONASS ، قطب نمای دیجیتال،  حافظه داخلی 16/32GB ، محل کارت حافظه MicroSD، شتاب سنج ، ژیروسکوپ و حسگر Proximity، سوکت صوتی استاندارد 3.5 میلیمتری، نسخه 4.0 بلوتوث استریو، رادیو FM با RDS، دوربین ثانویه 1.9MP برای مکالمه تصویری، پشتیبانی NFC،  ویرایشگر مستندات، File manager به صورت از پیش نصب شده ، پشتیبانی صوتی و تصویری گسترده و  باتری نسبتاً بزرگ با توان 2100mAh از امکانات کلیدی این گوشی به شمار می‌آید.
همچنین از معایب این گوشی می‌توان به عدم تعبیه کلید اختصاصی برای دوربین، ساختار تماماً پلاستیکی و صفحه نمایش با ماتریس PenTile روشنایی نسبتاً پایین اشاره کرد.
برچسب ها: سامسونگ ، گوشی ، مشخصات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.