سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکيد رحيمي بر آماده‌باش نيروهاي امدادي استان آذربايجان غربي

معاون اول رئيس‌جمهور بر لزوم آماده‌باش کامل گروه‌هاي امدادرساني و مديريت بحران استان آذربايجان غربي بويژه در شهرستان خوي تاکيد کرد و گفت: گروه‌هاي امدادي و خدمات‌رساني آمادگي کامل داشته باشند تا در صورت لزوم در کوتاه‌ترين زمان ممکن نسبت به امدادرساني اقدام کنند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دولت، محمدرضا رحيمي ظهر امروز(يکشنبه) در تماس تلفني با جلال‌زاده استاندار آذربايجان غربي، ضمن دريافت گزارش از وضعيت شهرستان خوي و ميزان خسارات مالي و جاني احتمالي ناشي از زمين‌لرزه صبح امروز، خواستار پيگيري، بررسي و سرکشي به مناطق آسيب پذير شهرستان خوي و ارائه گزارش لحظه به لحظه از روند بررسي‌ها شد.

رحيمي در اين تماس تلفني از زمان دقيق وقوع زلزله و وضعيت شهرستان خوي مطلع شد و دستورات لازم را براي بسيج امکانات و آمادگي همه‌جانبه گروه‌هاي مديريت بحران، پزشکي، هلال احمر، آتش‌نشاني و ساير بخش‌هاي امدادرساني صادر کرد.

جلال‌زاده استاندار آذربايجان غربي نيز در اين تماس تلفني ضمن ارائه گزارشي از تماس‌هاي مستمر و مکرر خود با فرماندار شهرستان خوي، وضعيت اين شهرستان را آرام اعلام کرد و از آماده باش کامل گروه‌هاي امدادي خبر داد.

صبح امروز زلزله‌اي به بزرگي 4.8 در مقياس ريشتر شهرستان خوي را لرزاند. زمان دقيق وقوع اين زمين‌لرزه ساعت 9 و 10 دقيقه صبح امروز اعلام شده و تا کنون خسارات مالي و جاني گزارش نشده است.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: رحیمی ، دولت ، آذربایجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.