سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتل پس از سه سال فرار پشت ميله هاي زندان؛

پایان سه سال زندگی با عذاب وجدان

پسر جوانی که دانشجوی میانجی دعوای خود را به قتل رساند پس از سه سال فرار از دست پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ساعت 19:30 دقیقه 19 اسفندماه ماموران کلانتری 147 گلبرگ از طریق تماس یکی از مراکز درمانی در منطقه تهرانپارس مبنی بر درگیری منجر به جرح جوان 18 ساله که بر اثر شدت جراحت وارده به ناحیه سر بیهوش و از سوی دوستان و همکلاسی های خود به بیمارستان انتقال داده شد مطلع و بلافاصله خود را به محل رساندند.
با اعلام نظریه تیم پزشکی در خصوص مرگ این شخص پرونده ای با موضوع قتل عمد تشکیل و به قاضی کشیک به دادسرای امور جنایی ارجاع داده شد که بلافاصله این پرونده برای بررسی بیشتر در دستور کار ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
مقتول که با هویت حامد-الف 18 ساله دانشجوی ترم اول مهندسی یکی از مراکز دانشگاهی تهران بود براساس اظهار نظر همکلاسی اش در مسیر بازگشت از دانشگاه و طی درگیری با یکدیگر با همدانشگاهی های خود به قتل رسید.
با شناسایی تعدادی از دانشجویان کارآگاهان توانستند با تجمیع اطلاعات فردی را به نام احسان-ب 25 ساله به عنوان قاتل شناسایی کنند.
همچنین شاهدان صحنه درگیری در اظهارات خود به کارآگاهان گفتند: عصر روز حادثه با بچه های دانشگاه در مسیر بازگشت به خانه بودیم که درگیری بین دو نفر از همکلاسی ها صورت گرفت که حامد برای میانجی گری دخالت کرد اما احسان ضربه مشتی به صورت حامد زد و به سمت وی حمله ور شد حامد که در آن لحظه انتظار آن نحوه برخورد از سوی احسان نداشت تصمیم گرفت تا خود را از معرکه خارج نماید و به همین منظور در حین فرار احسان با برداشتن یک سنگ بزرگ به سمت او رفته و با ضربه محکمی که به سر او وارد کرد موجب بیهوش شدن و فوت حامد گردید.
با شناسایی دقیق هویت قاتل و محل تحصیل فرد مذکور محل سکونت آن شناسایی و ماموران بلافاصله خود را به محل رساندند که متوجه شدند که متهم پس از ارتکاب جنایت با برداشتن وسایل و لوازم شخصی خود به سرعت متواری شده است.
با همکاری اصحاب رسانه پس از چندین مرتبه تکثیر عکس قاتل در روزنامه های کثیرالانتشار و رسانه ها شهروندان با اداره پلیس آگاهی تهران تماس گرفته و اطلاعاتی را در خصوص سکونت این قاتل فراری در یکی از شهرک های مقدس مشهد در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار دادند.
با تشدید اقدامات اطلاعاتی توسط عوامل آگاهی و با هماهنگی لازم با پلیس آگاهی مشهد تیمی از افراد زبده آن یگان به محل مورد نظر اعزام شدند.
در نهایت متهم در یکی از شهرک های حاشیه شهر مشهد در 28 آذر ماه سال جاری به صورتی که در مخفیگاهش پنهان گشته بود دستگیر شد و در اظهارات اولیه خود اینگونه اظهار داشت که در روز حادثه به هیچ عنوان با مقتول درگیر نشدم لذا با توجه به مدارک و شواهد کافی این فرد به عنوان عامل جنایت به مقام قضایی معرفی گردید.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده در خاتمه خاطر نشان کرد: با دستگیری متهم قرار بازداشت موقت وی از سوی مقام قضایی صادر و جهت تکمیل تحقیقات به اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ انتقال داده شد./ل
برچسب ها: زندگی ، عذاب وجدان ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.