سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استعفای لیبرمن، مقدمۀ سقوط نتانیاهو

اتهامات وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در زمینه فساد مالی در آستانۀ انتخابات زود هنگام، نخست وزیر این رژیم را برآشفته کرده است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ گزارشگر کانال ده تلویزیون اسرائیل در این خصوص تصریح کرد: اویگدور لیبرمن وزیر امور خارجه اسرائیل و رئیس حزب "اسرائیل خانۀ ماست"، پس از روبرو شدن با فهرستی از اتهامات در زمینه فساد، به ناچار استعفای خود را اعلام کرد.در صورتی که لیبرمن استعفاء نمی داد، برایش مشکلات قضایی پیش می آمد و با مشاور قضائی کابینه اسرائیل درگیر می شد.

وی افزود: نتانیاهو رئیس کابینه اسرائیل و رئیس حزب لیکود در این زمینه از لیبرمن حمایت کرد و خواستار تبرئه وی از اتهامات مذبور شد."شیلی یحیموویچ" رئیس حزب کار در این خصوص در گفتگو با کانال ده تلویزیون اسرائیل اظهار داشت: لیبرمن شخصی فاسد است و اعتماد مردم را نسبت به نهادهای دولتی و  دموکراسی تضعیف کرد. حمایت رئیس کابینه از وی، تأسف بار است.

گزارشگر اسرائیلی افزود: لیبرمن خواستار تسریع روند محاکمه و پایان دادن به آن پیش از انتخابات است، اما سیر مراحل قضایی وی دست کم 40 روز بطول می انجامد.
برچسب ها: لیبرمن ، نتانیاهو ، سقوط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.