سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه 15 با جانبازان 70 درصد دیدار کرد

شهردار منطقه 15 ضمن دیدار با چهار تن از جانبازان 70 در صد ساکن در منطقه ، از مقام شامخ اسوه های ایثار و از خود گذشتگی تجلیل به عمل آورد .

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، در این ملاقات صمیمی مهندس صیامی بازرس دفتر شهردار تهران ، فیضی رییس بنیاد شهید منطقه 15 ، کلانتری رییس کمیته شورای ایثارگران استان تهران ، نماینده ناحیه سپاه ، قائم مقام شهردار منطقه ، شهرداران نواحی یک ودو و مشاور شهردار منطقه در امور ایثارگران نیز حضور داشتند .
 
شهردار منطقه 15‌در این دیدار با تجلیل از جانفشانی های ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت : وجود چنین سرمایه های ارزشمندی در بین شهروندان منطقه و خدمت رسانی به آنان از افتخارات مدیریت شهری منطقه است و رشادت های این عزیران برای همیشه زنده خواهد ماند .
 
وی افزود : شهرداری منطقه 15 در راستای نیل به اهداف مدیریت شهری ، خدمت به عزیزان ایثارگر را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده است و همواره از نقطه نظرات ارزشمند این مردان بی ادعا که تمام توان خود را در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی به کار بسته اند ، جهت پیشبرد امور منطقه بهره گرفته است .
 
مهندس صفوی با اشاره به اینکه امروز دیدار با این بزرگواران و با خبر شدن از احوال آنان توفیق بزرگی برای خدمتگزاران مردم است، افزود : بازدید از خانواده های معظم شاهد و ایثارگران از اولویتهای برنامه های ماست و این دیدارها بر اساس برنامه زمانبندی شده هر هفته با حضور مسوولان منطقه و به صورت مستقل با حضور شهرداران نواحی انجام می شود.
 
این گزارش حاکی است ، مسوولان یادشده با جانبازان سرافراز محمد گیوه ای ، مصطفی ابراهیمی و محمدرضا خردمند که دچار ضایعه قطع نخاع و جبار همتی که از ناحیه دو چشم و دو دست جانباز شده اند ، دیدار نموده و از مقام شامخ آنان تقدیر به عمل آوردند .
 
شایان ذکر است ، به مناسبت ماه صفر و قرار گرفتن در ایام سوگواری حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و یاران وفادار ایشان ، مراسم سوگواری و نوحه سرایی نیز در منزل جانبازان سرافراز برگزار و به مقام شامخ سرور و سالار شهیدان و بزرگ جانباز تاریخ اسلام ادای احترام شد./ل
برچسب ها: شهردار ، جانبازان ، دفاع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.