سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

جذب سریع تسهیلات ستاد توسعه كشاورزی از تاكیدات رییس جمهور

جذب سریع تسهیلات كنونی و مراحل بعدی ستاد توسعه كشاورزی از تاكیدات رییس جمهور است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان استاندار زنجان، در ستاد توسعه كشاورزی استان زنجان، بر لزوم سرعت بخشی به روند پرداخت تسهیلات توسط بانك عامل كشاورزی و سپه تاكید كرد و تخصیص هرچه سریعتر این اعتبارات را موجب زمینه سازی برای جذب سایر تسهیلات برای این استان خواند.

رئوفی نژاد افزود: برای تخصیص هرچه سریعتر اعتبارات باید سقف سرانه هر طرح را از 300 میلیون ریال به 50 میلیون ریال افزایش داد.

وی تصریح کرد: هم اكنون علاوه بر یك هزار و 200 میلیارد ریال در اختیار بانك كشاورزی 400 میلیارد ریال نیز نزد بانك سپه است كه می توان به طرح های مختلف متقاضیان تخصیص داد.

وی با اشاره به اینکه از یك هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار نزد بانك كشاورزی تاكنون نزدیك به 850 میلیارد ریال اعتبار به طرح های توسعه كشاورزی تخصیص یافته است ادامه داد: در صورت تخصیص تمامی اعتبار ابلاغ شده به این استان به طرح های توسعه كشاورزی، می توان پیگیری ها را برای دریافت اعتبارات جدید آغاز كرد.

استاندار زنجان، به تاكید رییس جمهور بر اشتغالزایی 300 هزار نفری از قبل طرح های توسعه كشاورزی اشاره كرد و همكاری كارشناسان در تایید طرح ها و تخصیص اعتبار مناسب برای اجرای آن را راهكاری دستیابی به این هدف خواند/س 

برچسب ها: جذب ، تسهیلات ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.