سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

حماسه نهم دی 88 حرکت‌های مذبوحانه جریان فتنه را در نطفه خفه کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی استان مرکزی گفت: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، حجت‌الاسلام هاشمی افزود : ملت غیور ایران اسلامی در حماسه نهم دی ثابت کردند که اگر دشمنان بخواهند در برابر دین آنان بایستد، آن‌ها در برابر همه دنیای دشمنان خواهند ایستاد.

وی حماسه نهم دی ماه را نمایش آگاهی و بصیرت انقلابی مردم دانست و گفت: نهم دی ماه نشانگر چهره واقعی کسانی بود که به خاطر رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه‌های انقلاب و ارکان رکین نظام اسلامی دریغ نکرده و حتی در برابر دین این مردم ایستادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه حماسه نهم دی 88 حرکت‌های مذبوحانه جریان فتنه را در نطفه خفه کرد، افزود: نهم دی درس عبرت برای جدا شدگان از خط انقلاب و ولایت و هشدار به فتنه ‌انگیزان داخل و خارج از کشور بود که بدانند ملت ایران همچنان به انقلاب و ارزش‌های انقلاب وفادار هستند.

هاشمی گفت: در فتنه 88 عده‌ای با بهره گیری از حمایت آشکار و علنی استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و تکیه بر امکانات رسانه‌ای مدرن و گسترده فضای یاس و ناامیدی را در میان انقلابیون و نهضت‌های مقاومت جهان حاکم کردند که خوشبختانه ملت ایران با خلق حماسه نهم دی تمامی نگرانی‌ها را برطرف ساخت./س

برچسب ها: نهم دی ، حماسه ، فتنه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.