سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

فيلم «چهار فصل عاشقي» در نیشابور ساخته شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور از ساخت فيلم « چهار فصل عاشقي » توسط هنرمند جوان فيلم ساز نيشابوري جواد نادري خبر داد.

خليل اله عراقي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نیشابور، با اعلام این مطلب افزود: هنرمندان جوان فيلم ساز انجمن سينماي جوان نيشابور با سوژه هاي مختلف كه در كارهاي خود استفاده كرده اند توانسته اند با نگاهي نو مسايل مختلف مذهبي و تاريخي را دستمايه فيلم خود قرار داده و اقشار مختلف جامعه را در مسير پر فراز ونشيب تاريخ به صور مختلف به تصوير بکشند در اين راستا فيلم « چهار فصل عاشقي » نيز با محوريت غدير خم توسط دودوربين وبا فرمت HD در نيشابور ساخته شد.

وي گفت: فيلم « چهار فصل عاشقي » را جوادنادري و مسعود سليماني سپهر به رشته تحریر درآورده و كارگرداني كرده است و در این فيلم ياسر مهرباني و جوادنادري در مقام تصويربرداري ،سيد باقر ميرعلمدارصدابردار، مهدي دشتي عكاس ،غلامر ضا سلامتي مدير توليد، جواد نادري تدوين ، ابولفضل مشكيان مدير اجرايي و هنر نمايي جمع كثيري از هنرمندان تاتر نيشابور با این كار همكاري كرده اند.

عراقي به داستان اين فيلم اشاره كرد و افزود:مستند تاريخي غدير خم است كه در آن گوشه هايي از چهار فصل از تاريخ زندگي حضرت علي(ع) از تولد ايشان تا به امامت و جانشيني پيامبر اكرم(ص) درمكان غدير خم را روايت مي كند.

وي تصريح كرد: فيلم « چهار فصل عاشقي » را هنرمندان جوان نيشابوري با نگاه تاريخ گرايانه با همكاري سازمانها، ادارات و نهادها وستاد بزرگداشت دهه ولايت و عيد غدير خم در نيشابور توليد كرده اند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.