سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/مدیرعامل پالایشگاه آناهیتا:

سهام داران برای انتقال سهام به شریک جدید همکاری نمی کنند

مدیر عامل پالایشگاه آناهیتا کرمانشاه گفت: با اعلام پیشرفت سه درصدی این پروژه، گفت: تمام وعده ها برای حمایت از این پروژه در حد حرف باقی مانده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی جمشیدی اظهار داشت: علی رغم صحبت های اخیر در خصوص همکاری سهام داران و بانک ها برای آغاز به کار مجدد این پروژه، هنوز هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: عدم همکاری سهام داران و خصوصا شرکت شستا، مهمترین مشکل فعلی پالایشگاه آناهیتا است .سهام داران حتی برای انتقال سهام به شریک جدید هم همکاری نمی کنند اگر سهام داران همکاری نکنند می توانیم در این زمین 600 هکتاری کشاورزی کنیم.

جمشیدی تصریح کرد: در حال حاضر بررسی بانک عامل در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم از صندوق توسعه ملی اعتبار دریافت کنیم.مشکلی با صندوق توسعه ملی وجود ندارد و در صورت تشکیل کنسرسیوم بانکی، این صندوق همکاری لازم را خواهد داشت.

مدیر عامل پالایشگاه آناهیتا با اعلام اینکه پروژه در حال حاضر متوقف است، افزود: روند پیشرفت کار در حد تملک زمین،خاکبرداری، فنس کشی و طراحی پایه باقی مانده است.

اعتبار اولیه مورد نیاز برای اجرای این طرح سه هزار میلیارد تومان برآورد شده بود که به دلیل نوسانات اقتصادی اخیر به شش میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی در پایان از مسئولین خواست جلسه ای جدی برای پیگیری وضعیت پالایشگاه آناهیتا برگزار کنند، زیرا رها شدن این زمین 600 هکتاری به ضرر خواهد بود.

پالایشگاه150 هزار بشکه ایآناهیتا از مصوبات دور اول سفرهیئت دولت به استان کرمانشاه بود که کلنگ احداث آن شهریورماه1387 به زمین زده شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.