سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

9 دی‌ماه نباید به فراموشی و غفلت دچار شود

ارگان‎های ذیربط و مرتبط با کارهای تبلیغی در اجرای برنامه‌های هدفمند برای 9 دی‌ باید تلاش ویژه‌ای داشته باشند تا این روز به فراموشی و غفلت دچار نشود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون فرماندار زنجان در سومین جلسه‌ی کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان زنجان گفت: برای روز 9 دی‌ماه از مراکز آموزشی و علمی انتظار داریم تا با برگزاری زنگ «بصیرت» برای دانش‌آموزان و دانشجویان به نحو قابل قبولی این روز را پاس دارند هم‌چنین اقامه‌ی نماز جماعت نیز فرصت خوبی برای سخنرانی راجع به این روز تاریخی است.

کاظمی افزود: استان زنجان همیشه موج اثرگذار محرم و صفر را در همه حال داشته است و به عنوان الگویی برای فضای سوگواری است، از این‌رو برای اجرای هر چه بهتر برنامهها، آسیب‌شناسی باید در دستور کار باشد.

وی تصریح کرد: تشکیل کمیته‌ی بازرسی و حضور فعال آن برای مشاهده و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در ایام پیش‌رو، ضروریست.

در ادامه این جلسه، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز گفت: مراسم ویژه بزرگداشت 9 دی‌ماه یک روز قبل در حسینیه‌ی اعظم زنجان رأس ساعت 12:30 با سخنرانی سردار نورالهی برگزار می‌شود.

حسینی افزود: 9 دی‌ماه، چنان جایگاهی دارد که بسیاری از مسوولان، این روز را به عنوان سومین انقلاب تاریخ ایران میپندارند و طبق سخنان مقام معظم رهبری یکپارچگی ملت ایران به جز 22 بهمن‌ماه خود را در 9 دی‌ماه نشان داد.

وی با اشاره به ارایه کارهای فرهنگی در راستای گرامی‌داشت این ایام، تصریح کرد: برگزاری نشستها و سمینارها، همایش تحلیلی 9 دی‌ماه، انتشار ویژه‌برنامه مکتوب و انتشار CD چند رسانهای برای ادارات و مردم، نمایشگاه عکس، وبلاگ‌نویسی، برپایی جشنوارههای فرهنگی و هنری، شب شعر، خاطرهنویسی و داستان‌نویسی از این برنامههاست./س

برچسب ها: نه ، دی ، ماه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.