سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فريبا: استقلال با فوتبالي که قلعه نوعي دوست دارد گهر را شکست داد / هواداران گهر مي توانند الگوي ديگر تماشاگران باشند

مربي سابق تيم فوتبال استقلال گفت: ديدار با گهر دورود براي استقلال بازي سختي بود، هرچند که شاگردان امير قلعه نوعي در اين بازي خوب کار کردند.

بهتاش فريبا مربي استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: استقلال و گهر بازي خوبي را انجام دادند.
اين بازي براي استقلال سخت بود، اما تيم امير قلعه نوعي در اين ديدار خوب کار کرد. همه قبل از بازي فکر مي کردند که جو استاديوم دورود مشکل ساز مي شود، اما هيچ مشکلي به وجود نيامد و بازي در فضاي خوبي برگزار شد. گهر در نيمه اول خوب کار کرد و نشان داد که انگيزه بالايي دارد، اما هرچه از زمان بازي گذشت، استقلال ميدان داري کرد و در نيمه دوم و با حضور مجتبي جباري توپ را به زمين حريف برد و روي يک سانتر گل زدند، يعني همان فوتبالي که قلعه نوعيي دوست دارد را بازي کردند و نتيجه گرفتند.

وي افزود: بازيکنان تازه وارد استقلال در اين بازي خوب کار کردند و به تيم کمک کردند. موسوي که تازه به استقلال آمده يک بازيکن سرعتي دريبل زن و باهوش است که چارچوب دروازه را هم خيلي خوب مي شناسد و از قدرت سرزني خوبي هم برخوردار است و گل بسيار قشنگي را هم به ثمر رساند.

وي در ادامه گفت: استاديوم دورود که قبل از اين ديدار بحث هاي زيادي را به خودش اختصاص داده بود، هيچ مشکلي نداشت و بايد از مردم خوب لرستان تشکر کرد. البته مردم دورود حساس شده بودند که چرا بازيهاي گهر در شه خودشان نيست اما در اين ديدار نشان دادند که اگر بازيها در دورود باشد، مي توانند الگوي بسيار خوبي براي تماشاگران باشند.

البته نيروي انتظامي هم در اين ديدار خيلي خوب عمل کرد و جو استاديوم هم عالي بود و حتي در دقايقي از بازي استقلال هم تشويق شد که در مجموع ميزباني عالي بود و هيچ مشکلي به وجود نيامد.

مربي سابق استقلال اظهار داشت: فرهاد مجيدي هم ديروز قراردادش را با استقلال ثبت کرد. به نظر من فرهاد هميشه مي تواند به استقلال کمک کند و در جام باشگاههاي آسيا و باتوجه به تجربه اي که در کشورهاي عربي دارد، خيلي مي تواند به تيم کمک کند.

استقلال امسال درگير 3 جام است و فرهاد مجيدي در آسيا بيشترين سود را براي استقلال خواهد داشت، چون تجربه بالايي دارد.

وي افزود: در بدو ورود فرهاد مجيدي به استقلال مشکلاتي از طرف برخي هواداران برايش ايجاد شد. بالاخره هر بازيکني در تيم هاي بزرگ شرايط خاصي دارد و يک تعدادي هنوز هم طرفدار مظلومي هستند، چون پرويز مظلومي گلهاي بسيار حساسي براي استقلال زده است. يک عده هم در استقلال طرفدار رضا نعلچگر هستند اما آنچه که مسلم است طرفداران کل تيم را بيشتر دوست دارند هرچند که يک عده از بازيکنان خاص هستند مثل مرحوم ناصر حجازي که اسطوره است و جايگاه ويژه اي دارد و هيچ کسي نمي تواند به اين جايگاه نزديک شود.

وي در ادامه گفت: اگر تيم نتيجه بگيرد و همه تماشاگران به قهرماني استقلال فکر کنند هيچ مشکلي پيش نمي آيد. حضور فرهاد مجيدي در استقلال با حاشيه هايي همراه بود و با وجود مشکلاتي که در گذشته بود، شايد خيلي ها فکر مي کردند که فرهاد به استقلال بر نمي گردد، ضمن اينکه بحث خداحافظي مجيدي هم بود، اما حالا تصميم به بازگشت گرفته و دوست دارد براي استقلال بازي کند. هواداران بايد همه به قهرماني استقلال فکر کنند تا حاشيه ها تمام شود.

وي افزود: استقلال اين هفته در ليگ برتر بايد با آلومينيوم هرمزگان بازي کند. بازي با تيم هاي اکبر ميثاقيان سخت است چون ميثاقيان هميشه جلوي تيم هاي بزرگ انگيزه دارد و اين انگيزه را به تيمش هم منتقل مي کند. ميثاقيان در بازي با تيم هاي بزرگ بسته بازي مي کند و دنبال ضد حمله است و سابقه بردن استقلال و پرسپوليس را هم دارد، اما استقلال در حال حاضر نفرات بسيار خوبي در اختيار دارد و با حضور مجتبي جباري شرايط تيم خيلي بهتر شده است، البته همه تغييرات فني استقلال را هم نبايد به نام مجتبي جباري نوشت.

عباس محمدرضايي که تازه به تيم آمده هم خيلي خوب کار کرده و در دفاع و حمله با دوندگي و پاس هاز رو به جلو خيلي خوب کار کرده است.
در مجموع استقلال نفرات خوبي گرفته و اميدواريم قهرمان شود.

فريبا در پايان گفت: ميلاد ميداوودي در‌ آلومينيوم هرمزگان است و قطعا انگيزه خيلي زيادي براي اين ديدار دارد، چون بايد حقانيت خودش را ثبات کند.
به نظر من ميداوودي در اين ديدار مهره خطرناکي است و استقلالي ها بايد مراقب او باشند، هرچند که ميلاد بازيکن خلاق و سرعتي است و مهار او کار راحتي نيست./آق

برچسب ها: فریبا ، فوتبال ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.