سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس/

نمايشگاه صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري در كيش

ششمين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري، هتلداري و فرصت هاي سرمايه گذاري در جزيره کیش برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش گفت: این نمایشگاه 26 تا 29 دي ماه امسال در فضايي به مساحت 14 هزار متر مربع و با حضور شركت هاي داخلي و خارجي برپا میشود.

ناصرقاسمي نيا افزود: هدف از برگزاري اين نمايشگاه ارائه آخرين توليدات و دستاوردهاي مرتبط با صنعت گردشگري، تجهيزات هتل ها و صنايع وابسته، معرفي فرصت ها و همچنين ايجاد بستر مناسب براي حضور سرمايه گذاران داخلي و خارجي در بخش گردشگري است.

معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش گفت: نمايشگاه بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري به عنوان يكي از ابزارهاي بازاريابي، نقش مهمي در گسترش قابليت ها و ظرفيت هاي اقتصادي كشور داشته و زمينه پيوند سرمايه هاي ملي و بين المللي را فراهم مي سازد.

قاسمي نيا با اشاره به اقتصاد مقاومتي افزود: گردشگري از جمله صنايع مطرح كشور بشمار مي آيد كه با توجه به قابليت ها و استعدادهاي بالقوه مي تواند بهترين و مطمئن ترين جايگزين براي درآمدهاي نفتي باشد.

وی وجود هتل ها و مراكز اقامتي مناسب، عدم نياز به رواديد براي حضور نمايندگان شركتهاي خارجي، امكانات فرودگاهي و بندرگاهي مناسب، برقراري پروازهاي روزانه داخلي و همچنين پروازهاي متعدد در مسير كيش به امارات و بالعكس، آب و هواي مطلوب و توريستي بودن كيش از جمله جاذبه هاي برگزاري اين نمايشگاه در اين جزيره است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.