سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه زنده ای ویژه اندیشمندان در الکوثر

بررسی اندیشه دینی موضوع برنامه ای است که سه شنبه شب ها به صورت زنده و تحت عنوان مرفا الکلمه روی آنتن شبکه الکوثر می رود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر برنامه مرفا الکلمه یک برنامه ترکیبی و گفتگو محور است که در آن سعی شده با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و مطرح ایرانی مباحث روز مورد بررسی تحقیق قرار گیرد .
این گزارش حاکیست نگاه موشکافانه به مسائل معارفی و فرهنگی از مرفا الکلمه برنامه ای ساخته که علاوه بر گروه نخبگان و مخاطب خاص برای مخاطب عام نیز قابل فهم و درک باشد .
در این برنامه که در گروه معارف شبکه الکوثر تهیه شده محورهایی مانند سبک زندگی دینی ، بیداری اسلامی ، تقریب مذاهب ، اخلاق در رسانه ، گفتگوی ادیان و ... با نگاهی دور از خودرایی و بر اساس مشارکت آرای مختلف به بحث گذاشته می شود .
بر اساس این گزارش علاوه بر کارشناسان حاضر در استودیو گزارشهای مختلفی نیز از کارشناسانی که امکان حضور در استودیو در زمان پخش زنده برنامه را ندارند تهیه شده و سعی شده تا از نظرات این کارشناسان که عمدتاً از کشورهایی مانند مصر، لبنان ، عراق و ایران هستند استفاده شود .
لازم به ذکر است هدف این برنامه ارتقای سطح کیفی زندگی امت اسلامی است و با توجه به اینکه امت اسلامی یک امت واحده است هر خطابی در این برنامه کل جوامع اسلامی را شامل می شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.