سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شافعیان: پانیچ می تواند به هندبال ایران کمک کند / داوریهای لیگ تعریفی نداشته است

سرمربی تیم هندبال شکوهی گفت: سرمربی صربستانی بهترین گزینه برای تیم ملی است و می تواند به پیشرفت آن کمک کند.

نشمین شافعیان سرمربی تیم هندبال شهید شاهرخ شکوهی کردستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: سانیا پانیچ سرمربی کار بلد و توانایی است و اگر چند سالی در ایران باشد می تواند به هندبال کشور ما کمک کند و باید فدراسیون وی را حفظ کند و از تجربه ها و اندوخته های ارزشمند سانیا پانیچ استفاده بهینه کند.

وی تصریح کرد: در رقابت های آسیائی اندونزی نهم شدیم و با وجود مربی خارجی می توانستیم بهتر عمل کنیم اما باید واقعیت را دید با پنج ماه حضور پانیچ در تیم ملی شاهکار نمی شود کرد باید به وی زمان داد تا کار خود را کند.

شافعیان در ادامه گفت: در این مدتی که سانیا پا نیچ در خدمت تیم ملی و بازیکنان است همه از عملکرد وی راضی هستند و نباید وی را از دست داد.

مربی تیم ملی گفت: پانیچ بیشتر وقت خود را در اردوهای تیم ملی استیل بازی بازیکنان، الفبای هندبال گذاشت و به نظر وی برای اینکه هندبال بانوان پیشرفت کند باید به پایه ها بیشتر بها داده شود.

شافعیان عنوان کرد: اگر پانیچ در ایران ماند می توانیم در پایه ها نیز استفاده کنیم و با این کار طی چند سال آینده می توانیم به تیم های برتر اسیا نزدیک شویم.

وی تاکید کرد: وقتی تیم ملی به رقابت های آسیائی اعزام می شد و زنگ تفریح سایر تیم ها می شد ولی هم اکنون شرایط فرق کرده است و بانوان میهن مان پیشرفت های خوبی کرده است و اگر به نتایج ملی پوشان نگاه کنیم گلهای زده شده بازیکنان به حریفان نسبت به سالهای گذشته خیلی بهتر شده است و این یعنی هندبال بانوان با گامهای بلندی حرکت می کند.

سرمربی شهید شکوهی گفت: رقابت های دور برگشت لیگ برتر از این هفته آغاز می شود و ما روز جمعه 8 دی میهمان هیئت هندبال فارس هستیم که بازی سختی خواهد بود ولی ما برای برد به میدان می رویم.

وی افزود: هم اکنون در جدول لیگ با توجه به گل افرا پایین نسبت به تیم بیمه رازی در رده سوم هستیم و در هفته های آینده سعی خواهیم کرد که این جایگاه را بالا ببریم.

شافعیان گفت: تا روز چهارشنبه همین هفته در تعطیلات لیگ برتر می بریم و در برخی اوقات شنیده شده است که این تعطیلات زیاد بوده است و این در حالی است به دلیل اعزام تیم ملی به بازیهای آسیائی طبیعی است وباید تعطیل می شد.

وی عنوان کرد: تیم ملی بانوان کشور مان در رقابت های آسیائی در گروه سختی همراه شد و همه تیم های شرق آسیا در گروه ما بودند تیم های کره جنوبی ، شمالی،‌چین از بهترین های قاره کهن هستند و در این مسابقات عنوانهای خوبی هم دارند.

شافعیان اضافه کرد: شاید کسب عنوان نهمی در این مسابقات جالب نباشد ولی باید به این موضوع اشاره کرد که ما نسبت به سالهای گذشته پیشرفت خوبی داشته ایم اگر در گذشته یکی د و گل به حریف می زدیم این تعداد هم اکنون بیشتر شده است و اگر به تعداد گل نگاه کنیم متوجه می شویم که به تیم های قدرتمندی نظیر کره شمالی و جنوبی و چین بالای ده گل زدیم و در مصاف با تیم هایی چون اندونزی، چین و ترکمنستان گل های زیادی رد و بدل کردیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: عملکرد بازیکنان در بازیهای آسیائی اندونزی خوب بوده است و بیانگر این موضوع است که ما توانایی لازم را داریم و باید بیشتر بر روی بازیکنان سرمایه گذاری کنیم و از آنها حمایت کنیم./آق
برچسب ها: شافعیان ، پانیچ ، هندبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.