سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

برای مقابله با برنامه دشمنان بايد با بصيرت بيشتری اقدام كنيم

نماينده ولی فقيه در استان كردستان، شرايط امروز ايران اسلامی را بسيار حساس‌تر خواند و گفت: برای مقابله با برنامه دشمنان بايد با بصيرت بيشتری اقدام كنيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و‌المسلمين شاهرودی، گفت: وقتی مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان ايستادگی می‌كنند آن‌ها نيز دسيسه‌های خود را آشكارتر و شديدتر می‌كنند.
وی در كنار نظام جمهوری اسلامی بودن را حضور در مسير الهی دانست و افزود: كسی كه در راه خدا قرار گرفت بايد تا آخر راه، پايداری كند و روشن است كه دشمنان راه خدا، نيز دست از مخالفت با مؤمنان نمی‌كشند.
نماينده ولی فقيه در استان كردستان با اشاره به اينكه دشمنان هميشه عليه ما كوشش كرده و روز به روز بيشتر تلاش خواهند كرد، افزود: در موقعی كه مقاومت ما را می‌بينند عقب‌نشينی خواهند كرد و با كوتاه آمدن ما بيشتر در بخش‌های ديگر بر ما فشار خواهند آورد.
حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی شرايط امروز ايران اسلامی را بسيار حساس‌تر خواند و گفت: برای مقابله با برنامه دشمنان بايد با بصيرت بيشتری اقدام كنيم. فتنه‌گران دست از توطئه بر نمی‌دارند و با توجه به آگهی بيشتر مردم و پشتيبانی آن‌ها از نظام، دشمنان نيز چيدن توطئه‌ها و فتنه‌های پيچيده‌تر را در دستور كار دارند تا اهداف شوم خود را عملی كنند. /ب
برچسب ها: دشمنان ، اسلام ، توطئه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.