سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير كل ثبت احوال استان تهران خبر داد

ارائه لایحه اصلاح قانون ثبت احوال به مجلس/ ايجاد 30 دفتر پيشخوان دولت

مدیر کل ثبت احوال استان تهران گفت: تا پایان سال تعداد دفاتر پیشخوان دولت در استان تهران افزایش پیدا می‌کند.

 به گزارش حوزه حقوقي، قضائي باشگاه خبرنگاران، سيد احمد قشمی از ارائه لایحه اصلاح بخشی از قانون ثبت احوال به مجلس خبر داد و اظهار داشت: اصلاح قانون و ساختار سازمان ثبت احوال به منظور رفع برخی از مشکلات قانون فعلی ثبت که متعلق به سالهای بسیار قبل است انجام شده است.

وی تاکید کرد: اصلاحات این قانون از سوی کارشناسان و متخصصین ثبت احوال و با انجام تحقیقات و مطالعات چندین ماهه رخ داده و تاکنون بخشی از آن تدوین و در قالب لایحه‌ای به مجلس ارسال شده است و بزودی نیز بخش دیگر آن تدوین و فرستاده  خواهد شد.

مدیر کل سازمان ثبت احوال استان تهران در مورد لزوم تغییر قانون ثبت نیز گفت: با توجه به تحولاتی که طی سالهای اخیر در ثبت احوال ایجاد شده به همین دلیل ضروری بود که اصلاحاتی در قانون قبلی بوجود بیاید که امیدواریم لایحه اصلاح مورد موافقت نمایندگان مجلس قرار گیرد.

بر اساس اين گزارش به نقل از ستاد حقوق بشر، قشمی همچنین از ایجاد 30 دفتر پیشخوان دولت تا پایان سال خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزیهای انجام شده طی چند ماه باقی مانده تا پایان سال تعداد دفاتر پیشخوان الکترونیک دولت برای ارائه خدمات ثبت احوال به مردم از 45 به 70 دفتر افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: قانون ، اصلاح ، ثبت ، احوال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.