سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی موسسه راهبردي ديده‌بان:

کشورهای اروپايی امنيت ملي خود را فداي حضور منافقين نمي‌کنند

سخنگوی موسسه راهبردی ديده‌بان گفت: هیچ کشور اروپایی تاکنون حاضر به پذیرش اعضای گروهک تروریستی منافقين نشده و علی‌رغم همه حمایت‌ها، اروپایی‌ها حاضر نیستند امنیت ملی خود و شهروندان خود را به واسطه حضور این گروهک تروریستي به خطر بیاندازند.

علي مرادي سخنگوي موسسه راهبردي ديده‌بان در گفتگويي با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به تشريح وضعيت گروهک تروريستي منافقين و سرکرده اين گروهک جنايت‌پيشه پرداخت.

متن اين گفتگو به شرح ذيل است:

*با توجه به اتفاقات اخير در خصوص گروهک تروريستي منافقين، مسعود رجوي سرکرده فراري اين گروهک تروريستي چه خواهد کرد، آيا  شواهدي از زنده بودن اين فرد به دست آمده است؟

قطعا سرکرده فراري گروهک تروريستي منافقین زنده است، هرچند که در حدود یک دهه گذشته تصویری از خود ارائه نداده اما سخنرانی‌های وی ماهانه یک یا دو بار برای اعضای منافقین در کمپ اشرف و اکنون در کمپ لیبرتی پخش می‌شود.

رجوی امروز تشکیلات خود در عراق را کاملاً از دست رفته می‌بیند و سعی می‌کند تا ضمن سوء استفاده‌ از حضور اعضای گروهک تروريستي‌اش در عراق، برنامه ریزی آینده خود را برای حضور در اروپا صورت دهد.

*چگونه مجاهدين خلق به  منافقين تبديل شدند؟

لقب منافقین که برای اولین بار توسط حضرت امام بر روی اعضای این گروهک گذاشته شد با ویژگی‌ها و رفتارهای این گروهک تروريستي کاملا همخوانی دارد.

این گروهک تروريستي و اعضای آن هیچ‌گاه مجاهد نبوده و نیستند و از همان ابتدا دورویی در رفتار آنها پديدار بود.

بدیهی‌ترین نمونه آن را می‌توان ادعای اسلام‌خواهی این گروهک دانست که از همان ابتدا با ریاکاری و دروغ همراه بود چرا که این گروهک تروريستي هیچ‌گاه مسلمان نبوده و تنها یک فرقه مارکسیست هستند.


*تحليل شما در مورد انحرافات اخلاقي در گروهک تروريستي منافقين چيست؟

اعضای گروهک تروريستي منافقین هیچ‌گاه برای رجوی و سرکردگان اين گروهک تروريستي اهمیتی نداشته و ندارند، اين افراد غیر از اینکه عمر و زندگی خود را در این تشکيلات به هدر داده‌اند، وضعیت نامطلوب پادگان اشرف نیز همیشه مشکلات جدی بهداشتی را براي ‌آنها به وجود آورده است.

آمار خروج رحم زنان در گروهک تروريستي منافقین و بیماری‌های اعضای این تشکيلات، آماری است که از زبان خود اعضای جدا شده منافقین بیان شده و اسناد آن نیز در بیمارستان‌های عراق نیز موجود است.

* دليل حمايت برخي کشورهاي اروپايي و سازمان ملل براي اعطاي پناهندگي به اعضاي اين گروهک تروريستي چيست؟

همانطور که پیش از این بارها اسنادی در این رابطه منتشر شده، بسیاری از سیاستمداران اروپایی با دریافت رشوه از اعضای منافقین به سود این گروهک تروریستی مصاحبه و سخنرانی کرده‌اند.

 هر چند که سرکردگان گروهک تروريستي منافقین سعی کرده‌اند خود را در میان مقامات اروپایی به عنوان یک گروه اپوزسیون نظام جمهوري اسلامي ایران معرفي و کاربری اصلی خود یعنی تروریست بودن را پنهان کنند اما در عمل می‌بینیم که هیچ کشور اروپایی تاکنون حاضر به پذیرش اعضای این گروهک تروریستی نشده و علی‌رغم همه حمایت‌ها، اروپایی ها حاضر نیستند امنیت ملی خود و شهروندان خود را به واسطه حضور این گروهک تروریستي به خطر بیاندازند.

* آيا آموزش برخي از اعضاي اين گروهک تروريستي در صحراي نوادا صحت دارد و با چه هدفي صورت مي‌گيرد؟

بله اين مسئله صحت دارد. اساساً آمریکایی‌ها برای تداوم حضور خود در خاک عراق و ادامه اشغالگری نیاز داشتند که کشور عراق را ناامن نشان دهند و شاهد بوديم که با حضور آمریکا در عراق، این کشور به پایگاهی برای تروریست‌ها تبدیل شد.

غیر از این آمریکایي‌ها بر اساس همان سیاست دوگانه خود در قبال تروریسم هرجا که نیاز ببینند حاضرند از گروه‌های تروریستی بهره ببرند و البته منافقین نیز که بعد از سقوط ديکتاتور سابق عراق، حامی اصلی خود را از دست رفته دیده و خود را به دامن آمریکا انداختند تا با خدمت‌رسانی به نظامیان این کشور، امکان حیات بیشتری در عراق بیایند.

 این رابطه دوطرفه باعث شد که آمریکایی‌ها به اعضای منافقین آموزش دهند تا بتوانند در ماموریت‌ها از این گروه استفاده کنند،  همان‌طور که یکی از فرماندهان ارتش آمریکا در عراق بعدها اعتراف کرد، آمریکایی‌ها هرجا که قصد داشتند عملیاتی تروریستی را به اجرا بگذارند و بیم داشتند که دستشان در آن عملیات دیده شود از وجود اعضای گروهک تروريستي منافقین بهره می بردند.

* همان‌طور که در خبرها اعلام شد تعدادي از عناصر گروهک تروريستي منافقين هم‌چنان در پادگان اشرف باقي مانده‌اند، اين افراد با چه هدفي در اين پادگان حضور دارند؟

حدود 80 نفر از اعضای منافقین هم‌چنان در این پادگان حضور دارند و به بهانه فروش اموال پادگان اشرف در این مکان باقی مانده‌اند.

این افراد از اعضای با سابقه این گروهک تروريستي هستند که به نوعی مسعود رجوی از همراهی آنها با منافقین اطمینان دارد، این افراد بخش‌هایی از این پادگان را اشغال کرده‌اند و به صورت شبانه روزی در حال از بین بردن اسناد و مدارک 25 سال خیانت این گروهک تروريستي در عراق هستند.

 این منطقه و حتی پادگان اشرف تحت فرمان کامل پلیس عراق است و به زودی با دستور فرمانده ارتش عراق در پادگان اشرف این 80 تن هم باید این پادگان را برای همیشه تخلیه کنند.

با توجه به شناختی که پليس عراق از ماهیت خطرناک گروهک تروريستي منافقین داشت در زمان حضور خبرنگاران سعی می‌کرد که از نزدیک شدن خبرنگاران ایرانی و بین‌المللی به اعضای منافقین جلوگیری کند.

اما هرجا که خبرنگاران به اعضای منافقین نزدیک می‌شدند اعضای این گروهک تروريستي شروع به پرتاب سنگ و فحاشی می‌کردند، جالب‌تر این‌که اعضای باقی مانده منافقين در اشرف، در اوج فلاکت و بدبختی و در حالی که از اين پادگان مخوف هم در حال اخراج هستند، هنوز تصور می‌کنند که قرار است به زودی به ایران حمله کنند و کنترل کشور را در دست بگیرند!!!


انتهاي پيام/
برچسب ها: منافقین ، عراق ، رجوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.