سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

برگزاری همایش «ناگفته‌های 9 دی» با سخنرانی رسایی

مسئول بسیج دانشجویی دشتستان از برگزاری همایش " ناگفته‌های 9 دی" با سخنرانی حمید رسایی در برازجان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سیدمحمدجواد مهدوی مرتضوی شامگاه شنبه در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: 9 دی از روزهای مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب است و در این روز ولایت‌مداری مردم ایران اثبات شد.

وی افزود: امسال برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت این روز تدارک دیده شده که در دشتستان نیز چند برنامه ارزشمند و پرمحتوا برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دشتستان با اشاره به حضور حمید رسایی در دشتستان خاطرنشان کرد: همایش «ناگفته‌های 9 دی» با سخنرانی حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس، هشتم دی ماه در پایگاه مقاومت بسیج اباصالح‌المهدی (عج) و با حضور گسترده دانشجویان و بسیجیان شهر برازجان برگزار می‌شود.

مهدوی مرتضوی با بیان اینکه این برنامه به همت بسیج دانشجویی و با همکاری حوزه مقاومت بسیج نجف اشرف برازجان برگزار می‌شود افزود: در این همایش که با پرسش و پاسخ نیز همراه خواهد بود، رسایی در ارتباط با جناح‌بندی‌های سیاسی در آستانه انتخابات و نیز ابعاد 9 دی به بحث خواهد نشست.

وی در ادامه با بیان اینکه ناگفته‌های نهم دی باید برای مردم تبیین و روشن سازی شود اظهار داشت: انتخابات 22 خرداد 88، هشت ماه فتنه و حماسه عظیم نهم دی از زوایای گوناگون نیازمند تحقیق و تبیین است.

این مسئول با بیان اینکه حقیقتاً در این روز مردم ایران برای همیشه بساط فتنه‌گران علیه انقلاب اسلامی را برچیدند، خاطرنشان کرد: مردم در انقلاب اسلامی همواره پیشتاز بوده‌اند؛ در مواقع خطر با تمسک به امام و مقتدای خویش دشمنانرا پشت سر گذاشته و با اخلاص و ایثار از اصول انقلاب و خود انقلاب در برابر دشمن دفاع کرده‌اند.

مهدوی مرتضوی اساس حرکت جریان فتنه را شکستن خط ولایت در کشور و حمله کردن به عمود اصلی خیمه نظام یعنی ولایت بیان کرد و اظهار داشت: امام خامنه‌ای همواره بر نقش مردم به عنوان عامل تعیین کننده تأکید داشته‌اند و حماسه 9 دی نشانگر این واقعیت است، اما تدابیر رهبری و رهبری‌های هوشمندانه ایشان از قبل از برگزاری انتخابات تا دیماه 88 سبب برملا شدن توطئه‌ها و تزویرها شد.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای حماسه بزرگ 9 دی تاکید کرد و خواستار برگزاری مراسم باشکوه این روز شد./ج1

برچسب ها: بوشهر ، همایش ، انقلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.