سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگراني‌ ادامه‌دار نتانياهو از پيشرفت‌هاي هسته‌اي ايران و خط قرمز تازه‌اش:

در صورت پيروزي در انتخابات، باز هم ايران مسئله اصلي‌ام خواهد بود

بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي روز شنبه اعلام کرد فعاليت هسته‌اي ايران مسئله اصلي خواهد بود که دولت وي در صورت انتخاب مجدد در انتخابات ماه آينده به آن خواهد پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز، نتانياهو در مصاحبه‌اي ضبط شده که از شبکه دو تلويزيون اسرائيل پخش شد گفت: هيچ روزي نيست که درباره ايران با رهبران خارجي صحبت نکنم و اوضاع همين گونه باقي خواهد ماند.  

وي در ادامه مدعي شد: مي‌گويم اگر اعتماد راي دهندگان را به دست آورم جلوگيري از اينکه ايران به يک قدرت هسته‌اي تبديل شود هدف اصلي در دوره بعدي نخست وزيري‌ام خواهد بود.

رويترز گزارش داد: نظرسنجي که دائما انجام مي‌شود نشان مي‌دهد حزب ليکود بيتنا که رهبري آن را نتانياهو برعهده دارد در انتخاباتي که بيست و دوم ژانويه برگزار خواهد شد در صدر قرار دارد که بر اين اساس از وي خواسته خواهد شد دولت ائتلافي جديد تشکيل دهد.  

از زماني که از نهم اکتبر برگزاري انتخابات اعلام شده است نتانياهو کمتر از قبل آشکارا درباره فعاليت هسته‌اي ايران صحبت مي‌کند اما وي در اين مصاحبه گفت: هر روز به اين مسئله مي‌پردازد.  

وي بيست و هفتم سپتامبر گذشته در مجمع عمومي سازمان ملل متحد خط قرمز برنامه هسته‌اي ايران را مشخص کرد؛ سخنراني که به استهزاء جمع مواجه شد.

برچسب ها: نتانیاهو ، ایران ، هسته ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.