سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد هماهنگي سفرهاي نوروزي 92 شركت رجاء آغاز به كار كرد

ستاد هماهنگي سفرهاي نوروزي سال 1392 شركت قطارهاي مسافري رجاء با برگزاري اولين جلسه خود به طور رسمي آغاز به كار كرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،‌مديرعامل شركت قطارهاي مسافري رجاء در اولين جلسه ستاد سفرهاي نوروزي 92 اين شركت، با اشاره به لزوم بكار گيري تمام ظرفيت‌ها براي خدمات رساني به مسافران نوروزي گفت: با استفاده از خلاقيت و نوآوري همچنين توانمندي فكري، طرح‌ها و برنامه‌ريزي‌ها بايد به گونه‌يي باشد تا مردم تغييرات ايجاد شده را به طور ملموس حس كنند.

ناصر بختياري با تأكيد بر آماده كردن همه ناوگان مسافري و خدماتي اين شركت براي سرويس‌دهي مطلوب در ايام نوروز 92 افزود: برنامه‌هاي نظارتي و تعميراتي قطارهاي شركت بايد طوري انجام شود تا در تنظيم حركت قطارهاي سفرهاي نوروزي از سوي راه‌آهن ج.ا.ا تمام ظرفيت ناوگان رجاء به كار گرفته شود.

وي به ايجاد تغييراتي در نحوه خدمات‌دهي عوامل خدمات‌رسان در قطارهاي مسافري رجاء اشاره و خاطر نشان ساخت: برنامه‌هاي آموزشي و فرهنگي ويژه‌ و جديدي براي مأموران و مسافران طراحي و اجرا شود.

بختياري بهره‌گيري بهينه از واگن‌هاي خدماتي شركت از جمله واگن حمل خودرو را در مسيرهاي مختلف مورد تأكيد قرار داد و افزود: رجاء در حد توان خود بايد حداكثر تسهيلات سفر را براي مسافران نوروزي در نظر بگيرد.

مديرعامل رجاء جلب رضايت حداكثري مشتريان شركت را هدف نهايي همه مديران و كاركنان ذكر كرد و گفت: تمامي طرح‌ها و برنامه‌ها بايد در اين راستا تدوين و در جلسات بعدي اين ستاد به تصويب رسيده تا اجرايي شود./عب
برچسب ها: رجا ، سفر ، قطار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.