سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده رئيس هيئت سازمان ملل متحد در عراق؛

اروپا به دليل سوابق تروريستي گروهک منافقين پذيراي آنها نيست

"بوستون جورجي" در گفتگو با پايگاه خبري اشرف نيوز، اعلام کرد که کشورهاي اروپايي در حال حاضر به دليل سوابق تروريستي گروهک منافقين پذيراي اعضاي آن نيستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اشرف نيوز؛  "بوستون جورجي" با بيان اين مطلب، افزود: حضور اعضاي گروهک تروريستي منافقين در شرايط کنوني در خاک عراق برخلاف قانون اساسي اين کشور است و سازمان ملل متحد تمام تلاش خود را براي خروج اعضاي اين گروهک انجام مي دهد.


وي در ادامه در پاسخ به سوالي در مورد علت تاخير کشورهاي اروپايي در مورد ميزباني از اعضاي گروهک تروريستي منافقين، گفت: کشورهاي اروپايي به دليل سابقه تروريستي گروهک تروريستي منافقين از ميزباني اعضاي اين گروهک خودداري کرده و از ميزباني آنها سرباز مي زنند.

وي در ادامه گفتگوي خود با پايگاه خبري اشرف نيوز، از جدا شدن 47 تن از اعضاي گروهک تروريستي منافقين طي روزهاي اخير خبر داد و اظهار داشت که اين 47 تن خود را به مقامات عراقي تحويل دادند.

"بوستون جورجي" همچنين با اشاره به اينکه باقي ماندن اعضاي گروهک تروريستي منافقين در عراق بعيد به نظر مي رسد، از خروج حتمي اعضاي گروهک تروريستي منافقين از خاک عراق سخن گفت.

معاون نماينده هيئت سازمان ملل متحد در عراق، در پايان گفتگوي خود با بي پايه و اساس خواندن ادعاي سرکردگان گروهک تروريستي منافقين مبني بر شکنجه اعضاي اين گروهک توسط نيروهاي امنيتي عراق، از نظارت روزانه اردوگاه ليبرتي از سوي ناظران بين المللي خبر داد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.