سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي:

اجراي سند تحول بنيادين آموزش وپرورش ، آبروي نظام و مطالبه مقام معظم رهبري است

رئيس كميسيون آموزش وتحقيقات و فناوري مجلس شوراي اسلامي كشور گفت: اجراي سند تحول بنيادين در آموزش وپرورش آبروي نظام است و به نتيجه رساندن آن مطالبه مقام معظم رهبري است .

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل لز مركز اطلاع رساني  و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، به نقل از اداره كل آموزش و پرورش خوزستان ، دهمين اجلاس رؤساي آموزش وپرورش استان پژوهشكده تعليم وتربيت اهواز با حضور  زاهدي و كوچكي نژاد ( نماينده مجلس و عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي كشور) برگزارشد. دراين اجلاس دكتر زاهدي  رئيس كمسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي گفت: اجراي سند تحول بنيادين درآموزش وپرورش ، آبروي نظام است وبه نتيجه رساندن آن مطالبه مقام معظم رهبري است و كوتاهي در اجراي آن ظلم است .
 
 رئيس كميسيون آموزش وتحقيقات مجلس شوراي اسلامي كشور تصريح كرد: قطار اجراي سند تحّول بنيادين ريل گذاري شده است وهمه ما موظفّيم آن را به جلو هدايت كنيم .
 
وي در ادامه افزود : در حال حاضر وظيفه داريم از طرح وبرنامه هاي آموزش وپرورش مبتني براين سند راهبردي دفاع كنيم تا به اهداف اثرگذار وسازنده آن دست يابيم واين به حمايت همه جانبه نياز دارد.
برچسب ها: آموزش ، پرورش ، بنیادین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.