سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برند کفش قم بايد بازارهای هدف داخلی و خارجی را به دست آورد

رئیس اتاق بازرگانی قم بیشترین محصول صادراتی این استان را کفش و دمپایی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، ابوالفضل خاکی اظهار داشت: برند سازی یک مبحث بین المللی است که تازه در استان قم استارت کار آن زده شده است.
وی ادامه داد: امیدواریم در آینده ای نزدیک در دیگر خوشه‌های صنعتی استان نیز شاهد ایجاد آن باشیم، در واقع ما برای ارتقا بخشیدن به محصولات تولید شده در این استان، نیاز داریم تا با یک نام معین که به هر یک از این محصولات مشهوريت می دهد کار کنیم.
وي افزود: امیدواریم برند کفش قم بتواند بازارهای هدف داخلی و خارجی را به دست آورد.
خاکی افزود: بعضی از برند ها در داخل کشور کاربرد دارند اما اگر این برند ها بتوانند در بازارهای خارج از کشور نیز جای خود را پیدا کنند می توانیم به آینده آن ها بیش از پیش خوش بین باشیم.
وی با تاکید بر اینکه مهمترین مسئله ورود به بازارهای هدف است، گفت: بیشترین محصول صادراتی استان قم مربوط به دمپایی و کفش است و امید ما این است که با ایجاد این برند بتوانیم در سراسر کشور و سراسر دنیا بازارهای هدف را به دست آوریم./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.