سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

راه اندازی نخستین دانشگاه تخصصی در سه رشته ورزشی پایه در زنجان

اولین دانشگاه تخصصی ورزش کشور در سه رشته ورزشی در زنجان راه اندزای می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،سرپرست مرکز علمی و کاربردی ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با توجه به اینکه علم آموزی و ارتقاء سطح علمی لازمه جامعه کنونی می باشد با پیگیری های اداه کل ورزش و جوانان استان زنجان و بنده به عنوان نماینده این اداره کل نخستین دانشگاه علمی و کاربردی ورزش و جوانان در زنجان راه اندازی می شود.

تاراسی افزود: با توجه به برگزاری کارگروههای تخصصی میان وزارت ورزش و جوانان و دانشگاه علمی و کاربردی تهران مجوز سه رشته ورزشی به زنجان داده شده است تا در بهمن ماه امسال دانشجو بپذیرد.

وی در خصوص دانشگاههای علمی و کاربردی ورزش و جوانان تاسیس شده در سطح کشورادامه داد: این دانشگاهها تنها در رشته های تکواندو ، باستانی و کونگ فو راه اندازی شده است که در کل کشور تنها سه استان زنجان، یزد و قزوین دانشگاه علمی و کاربردی ورزش و جوانان را دارند که در زنجان به صورت تخصصی رشته های پایه آمادگی جسمانی، شنا و دوومیدانی راه اندازی شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در این دانشگاه سه رشته مذکور به صورت تخصصی آموزش داده خواهد شد تا در پی آن مربیان خبره ای را به جامعه تحویل دهیم .

تاراسی در خصوص نحوه برگزاری و ثبت نام در این دانشگاه گفت: ثبت نام در این دانشگاه همچون سایر دانشگاههای علمی و کابردی کشور می باشد که دفترچه آن در اوایل زمستان توسط سازمان سنجش کشور منتشر می گردد ./س

برچسب ها: راه ، اندازی ، دانشگاه ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.