سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ریشه کن ساختن بی سوادی از تاکیدات مقام معظم رهبری است

معاون وزیر و رئیس نهضت سواد آموزی در دیدار با آیت الله علوی گرگانی اشاره به صدورتاریخی فرمان نهضت سواد آموزی حضرت امام (ره) اظهارداشت: نهضت سواد آموزی در طول 33 سال منشا خیر و برکت بسیار بوده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، علی باقر زاده با بیان اینکه تا کنون بیش از 35 میلیون نفر قرآن آموزی را فراگرفته اند افزود: جهت دار بودن ،نشر معارف دینی همراه با فارسی آموزی آموزش قرآن یکی از وظایف اصلی این مجموعه می باشد.
رئیس نهضت سواد آموزی با اشاره به ویژگی های پرسنل نهضت سواد آموزی تاکید: در خط ولایت بودن واطاعت از فرامین رهبری از ویژگی های پرسنل شمرده میشود و آموزگاران و آموزش یاران بلا استثنا مبلغ دین و بعنوان سفیر و پیام رسان انقلاب اسلامی در جای جای ایران کار خودشان را انجام دادند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه راه دشواری در باسواد کردن مردم داریم افزود: طبق آمار مرکزآمار و سرشماری ایران ، بیش از 9 میلیون و هفتصد نفر بی سواد در کشور داریم که بیش از 3میلیون نفر آنها زیر 50 سال قرار دارند.
باقرزاده تصریح کرد: یکی از تاکید های مقام معظم رهبری بر ریشه کن کردن بی سوادی در کشور است که نهضت سواد آموزی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری درصدد باسواد کردن بیسوادی در کشور است./س
برچسب ها: قم ، ریشه کن ، بی سوادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.